Αξιολογήσεις για Ελληνογαλλική Σχολή "Άγιος Ιωσήφ". (Σχολείο) στην Πεύκη (Αττική).
Ελληνογαλλική Σχολή "Άγιος Ιωσήφ"
Θεσσαλονίκης 2, Πεύκη 151 21, Ελλάδα
Περιγραφή
Πληροφορίες για το Ελληνογαλλική Σχολή "Άγιος Ιωσήφ", Σχολείο στην Πεύκη (Αττική)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του Ελληνογαλλική Σχολή "Άγιος Ιωσήφ"
Κυριακή
Κλειστά
Δευτέρα
7:30 π.μ.–4:30 μ.μ.
Τρίτη
7:30 π.μ.–4:30 μ.μ.
Τετάρτη
7:30 π.μ.–4:30 μ.μ.
Πέμπτη
7:30 π.μ.–4:30 μ.μ.
Παρασκευή
7:30 π.μ.–4:30 μ.μ.
Σάββατο
Κλειστά
Αξιολογήσεις του Ελληνογαλλική Σχολή "Άγιος Ιωσήφ"
Ε. Τ.
Το καλύτερο σχολείο!!!Είμαι πολύ ευχαριστημένος.Μακάρι να ήταν όλα τα σχολεία έτσι.Τελειότητα δεν υπάρχει πουθενά και έτσι εγώ θα του έβαζα 95%
B. S.
Είναι από τα καλύτερα εκπαιδευτικα σχόλιο .
S. C.
Σχολείο με αρχές που προωθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τόσο την ακαδημαϊκή μόρφωση όσο και την πολιτιστική ανάπτυξη με σειρά εκδηλώσεων θέατρο, μουσική, ταξίδια, συμμετοχή σε διεθνείς εκδηλώσεις, κλπ.
Προσφέρει αγάπη και φροντίδα στα παιδιά.
Οικογενειακό περιβάλλον.
a. g.
Πράγματι αγαπάνε και προσέχουν τα παιδιά. Αισθανόμαστε ασφαλείς ως γονείς. Στο Γυμνάσιο, όπως και στο Δημοτικό, τα παιδιά προοδεύουν χωρίς να ζορίζονται πολύ. Ωραίες εξωσχολικές δραστηριότητες, σημασία και στα λεγόμενα δευτερεύοντα μαθήματα, ειλικρινής προσπάθεια για να μάθουν καλά γαλλικά και αγγλικά.
Δ. Μ.
Οικογενειακό σχολείο με αγάπη για τα παιδιά μας!Έμφαση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών και κυρίως των γαλλικών!Ωραίες ενδοσχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες, θεατρικές επισκέψεις τις Κυριακές για την καλλιέργεια της κουλτούρας των μαθητών.
Ν. Α.
Από τα καλά σχολεία.
M. S.
Αγαπάνε τα παιδιά και τα προσέχουνε πολύ. Ενδιαφέρονται πραγματικά γι' αυτά.
Μ. Μ.
Πολύ καλό σχολείο
I. A. S.
Τέλειο σχολείο
S. C.
Μου αρέσει
Α. N.
R. S.
P. V.