Αξιολογήσεις για Νέο Φάληρο. (Υπηρεσία Ταξί) στην Πειραιάς (Αττική).
Περιγραφή
Πληροφορίες για το Νέο Φάληρο, Υπηρεσία ταξί στην Πειραιάς (Αττική)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του Νέο Φάληρο
Δημοφιλείς ώρες
Δευτέρα
4 | |
---|---|
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
0 | |
1 | |
2 | |
3 |
Τρίτη
4 | |
---|---|
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
0 | |
1 | |
2 | |
3 |
Τετάρτη
4 | |
---|---|
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
0 | |
1 | |
2 | |
3 |
Πέμπτη
4 | |
---|---|
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
0 | |
1 | |
2 | |
3 |
Παρασκευή
4 | |
---|---|
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
0 | |
1 | |
2 | |
3 |
Σάββατο
4 | |
---|---|
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
0 | |
1 | |
2 | |
3 |
Κυριακή
4 | |
---|---|
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
0 | |
1 | |
2 | |
3 |
Αξιολογήσεις του Νέο Φάληρο
Ο Σταθμός Νέου Φαλήρου είναι σταθμός του Μετρό της Αθήνας, επί της γραμμής 1 (του Ηλεκτρικού). Βρίσκεται στον Δήμο Πειραιά, και πήρε το όνομά του από τη συνοικία του Νέου Φαλήρου την οποία εξυπηρετεί.
Το 1869, όταν και ξεκίνησε η λειτουργία του Σιδηρόδρομου Αθηνών-Πειραιώς, ορίστηκε η πρώτη στάση στο Φάληρο, η οποία βρισκόταν μερικά μέτρα βορειότερα από τον σημερινό σταθμό. Συγκεκριμένα, η χάραξη του Σιδηροδρόμου Αθηνών-Πειραιώς ήταν εντελώς διαφορετική από τη σημερινή της γραμμής 1 στο τμήμα Μοσχάτο-Πειραιάς.
Η εξυπηρέτηση του Φαλήρου γινόταν τότε μέσω διακλάδωσης που ξεκινούσε στο ύψος της (μεταγενέστερης) γέφυρας της Ελ.Βενιζέλου (εκεί που τότε βρισκόταν το Μνημείο Καραϊσκάκη) και κατευθυνόταν νότια μέσω της σημερινής όδευσης της γραμμής σ' έναν υποτυπώδη τερματικό σταθμό στο σημείο που τώρα βρίσκεται η γέφυρα της Καραολή & Δημητρίου. Όπως είναι προφανές από τη χάραξη αυτή, η διακλάδωση κοιτούσε μόνο προς την πλευρά της Αθήνας και οι συρμοί Αθήνας-Πειραιά είχαν διέλευση ανά ώρα, με ενδιάμεσα στο μισάωρο συρμό για το Αθήνα-Φάληρο. Πέρα από το γεγονός ότι αυτό σήμαινε πολύ αραιές συχνότητες για το Φάληρο και τον Πειραιά, δεν υπήρχε η παραμικρή σύνδεση μεταξύ τους. Αν κάποιος κατευθυνόταν από Πειραιά στο Φάληρο, κατέβαινε αναγκαστικά στο Μνημείο Καραϊσκάκη κι απο 'κεί περπατώντας.
Αυτό διορθώθηκε τελικά το 1883, όταν μετά την εξαγορά του σιδηρόδρομου από την Τράπεζα Βιομηχανικής Πίστεως, δημιουργήθηκε η χάραξη της γραμμής που γνωρίζουμε και σήμερα, ενώ ο σταθμός του Νέου Φαλήρου μεταφέρθηκε στη σημερινή του θέση και απέκτησε αποβάθρες. Έτσι βελτιώθηκε και η συχνότητα στο μισάωρο για το Φάληρο και τον Πειραιά, ενώ προστέθηκε και η τόσο απαραίτητη σύνδεση Πειραιά-Φαλήρου. Ο ΣΑΠ κατασκεύασε επίσης μια εξέδρα περιπάτου στη θάλασσα, μεικτά λουτρά, θέατρο και ξενοδοχείο, καθώς και πολυτελείς παραθεριστικές κατοικίες.
Η σημερινή του μορφή ανάγεται στο 2004, όταν και ανακαινίστηκε εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων σε σχέδιο της εταιρείας Obermeyer. Κατά την ανακατασκευή του σταθμού οι αποβάθρες μειώθηκαν από τέσσερις σε τρεις αλλά από πάνω τους προστέθηκε ένα δεύτερο επίπεδο στο οποίο βρίσκονται τα εκδοτήρια. Κατασκευάστηκαν επίσης οι πεζογέφυρες που ενώνουν τον σταθμό με το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας και το Στάδιο Καραϊσκάκη.
Από τις 19 Ιουλίου 2004, ο σταθμός Νέου Φαλήρου προσφέρει τη δυνατότητα μετεπιβίβασης μεταξύ του μετρό και του τραμ και είναι κατά εποχές τερματικός σταθμός τοπικών συρμών του Ηλεκτρικού.
Το χαρακτηριστικό στοιχείο του σταθμού εξωτερικά είναι το στέγαστρό του, που έχει σχεδιαστεί με την πρόθεση να θυμίζει γλάρους με ανοιγμένα φτερά. Ο σταθμός διαθέτει δύο επίπεδα. Στο επάνω επίπεδο, συνολικού μήκους 130 μέτρων και πλάτους 30 καταλήγουν οι σταθερές και κυλιόμενες σκάλες. Εκεί βρίσκονται και τα εκδοτήρια εισιτηρίων, καθώς και εμπορικά καταστήματα, τουαλέτες και το σταθμαρχείο. Στον (επιφανειακό) από κάτω όροφο υπάρχουν οι τρεις αποβάθρες, μία τύπου νησίδας και δύο πλευρικές. Παράπλευρα του σταθμού βρίσκεται αμαξοστάσιο και γραμμή εναπόθεσης αμαξοστοιχιών.
Ο σταθμός συνδέεται με πεζογέφυρες με το ΣΕΦ και το Στάδιο Καραϊσκάκη καθώς και με υπόγεια διάβαση κάτω από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος με το πρώτο. Ο σταθμός συνδέεται επίσης με τις στάσεις του τραμ «Νέο Φάληρο» και «ΣΕΦ».
Μπροστά από τον σταθμό βρίσκεται το μνημείο και ο τύμβος του Γεώργιου Καραϊσκάκη, μιας και στην περιοχή εκείνη έγινε η μάχη του Φαλήρου που βρήκε το θάνατο ο οπλαρχηγός. Είναι το πρώτο μνημείο που ανεγέρθηκε στο ελληνικό κράτος. Εξωτερικά του σταθμού κοντά στην πεζογέφυρα του ΣΕΦ έχει τοποθετηθεί το έργο Κυματισμός του γλύπτη Απόστολου Φανακίδη.
ΠΗΓΗ: Wikipedia
Αναπτυσσόμενο προάστιο, ειδικά με τα έργα, που αφορούν στην αξιοποίηση του παράκτιου κομματιού του και την ανάπτυξη της συγκοινωνίας.
Ο Σταθμός του ΗΣΑΠ του Νέου Φάληρου είναι μεγάλος και πολύ εντυπωσιακός μπροστά από το γήπεδο Καραϊσκάκη και απέναντι από το ΣΕΦ και το τραμ.
Παραλιακή ζώνη, cafe's με θέα θάλασσα, ΣΕΦ και το Στάδιο των γαύρων!
Σίγουρα εντυπωσιακό σταθμός, πολύ μεγάλος με 3 επίπεδα. Όταν τον επισκέφτηκα ήταν λειτουργικός και από καθαριότητα ήταν οκ. Συνδέεται με πεζογέφυρα τόσο με το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας όσο και με το Στάδιο "Καραϊσκάκης"
Λίγο πιο δίπλα από τον σταθμό, βρίσκεται η στάση "Σταθμός ΗΣΑΠ Φαλήρου" με πληθώρα λεωφορειακών γραμμών ενώ απέναντι από τον σταθμό είναι η στάση του τραμ του Φαλήρου
Σταθμός που εξυπηρετεί πολλές περιοχές μέσω των γραμμών και τον σταθμών που έχει κοντά, μπροστά στο γήπεδο.. αλλά ρε παιδιά, τι γίνεται με αυτήν την βρώμα στην Ζαΐμη; Πρωί μεσημέρι βράδυ μας πέφτει η μύτη από την μπόχα... Δεύτερο φάουλ που οι συρμοί πολλές φορές δεν ανοίγουν τις πόρτες τους στην μεσαία αποβάθρα. Τρίτο φάουλ, σταθμάρχης δεν υπάρχει; Μια γυναίκα σεκιούριτι θυμάμαι πέρσι και φέτος, λίγο αδιάφορη... Επίσης προσθέστε περισσότερα καθίσματα στο μέλλον.
Βόλτα σε μία γειτονιά δίπλα στην θάλασσα.
Από τους πιο ωραίους σταθμούς τρένου και σε καταπληκτική θέση με θέα τη θάλασσα.
Επιτέλους γύρω στο 6μηνο μετά έφτιαξαν τις κυλιόμενες σκάλες (από την πλευρά του Καραϊσκάκη). Πραγματικά ντροπή για ένα σταθμό που επισκέπτεται αμέτρητος κόσμος.
Ολα τα μηχανήματα σπασμένα ....
Εγκαταλειμμένος και αρκετά βρώμικος σταθμός.... Ωστόσο κάνει ανταπόκριση ο ΗΣΑΠ με αρκετές λεωφορειακές γραμμές!!
Παλαιό Φάληρο Ολυμπιακός
Ωραίος ο σταθμός αλλά προσοχή πώς από πια μεριά θα πάρετε το τρένο εγώ μπερδεύτηκα και το έχασα!
Λόγω των έργων στην περιοχή είναι δύσκολη η πρόσβαση
Με βροχη καθαρος. σταθμος. σωστα οργανωμενος οι. εργαζομενοι. εξυπηρετικοι φιλικοι. Μπραβο
Neo Faliro
Δύσκολη Πρόσβαση. Κακή θέα εξαιτίας του Καραϊσκάκης
Πολύ καθαρός σταθμό μετρό
Ωραίος και μεγάλος σταθμός.
Τέλεια! Θρύλος!!!!!🔴⚪🔴⚪🔴⚪
Μεγάλις χώρος και ασφαλης
Βλέπεις το γήπεδο του Ολυμπιακού !!!
Όμορφος σταθμός Μετρό.
Ο καλύτερος σταθμός ησαπ
Πολύ καθαρός σταθμός
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ
Τελείο και καθαρό
καθαρος και με μοντερνο σχεδιασμο
Πολύ κίνηση
Πολύ ο.ορφα
1 χαρά.
Οκ
'' Θου Κύριε... ''
Ναος
Αυτός ο σταθμός συνδέεται απευθείας με το στάδιο. Είναι μετρό, αλλά αφού τα τρένα στην Αθήνα κινούνται πάνω από το έδαφος, οι πύλες των εισιτηρίων είναι επίσης στο επίπεδο του εδάφους.
Διατηρείται καθαρό και η ηλεκτρονική πλακέτα οθόνης λειτουργεί σωστά. Επιτρέπονται τα ποδήλατα. Υπάρχει ανελκυστήρας.
Το εκδοτήριο εισιτηρίων είναι γενικά κλειστό. Τα εισιτήρια μπορούν να αγοραστούν από το μηχάνημα εισιτηρίων μπροστά από το σταθμό (πληροφορίες διαθέσιμες στα Αγγλικά, Ελληνικά και άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες) ή στο πλησιέστερο περίπτερο.
Είναι ο επόμενος σταθμός μετά την τελευταία στάση, ο Πειραιάς, οπότε είναι εύκολο να πιάσεις θέση στο τρένο. Είναι ένας βολικός σταθμός για όσους επισκέπτονται την Αθήνα με αυτοκίνητο.
(Μεταφρασμένο) Ένα καθαρό και λειτουργικό μετρό, στάση κοντά στο στάδιο και για παραλίες και θάλασσα και στάση για τραμ και ταξί για την πόλη
(Αρχικό κείμενο)
Una metropolitana pulita e funzionale, fermata vicino allo stadio e per spiagge e mare e fermata per rilevare tram e taxi verso città
όμορφη παραλία, πολύ δοκιμαστικό καφέ, μπαρ και φαγητό, πισίνα, τένις, πάρκο
Ένας πολύ χρήσιμος σταθμός για σύνδεση με το τραμ Νέου Φαλήρου, αλλά με κακή σήμανση, βρώμικος και συχνά βανδαλιζόμενος. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη αν σκεφτεί κανείς ότι βρίσκεται ακριβώς δίπλα σε ένα στάδιο.
Η πρόσβαση στο Νέο Φάληρο δεν είναι εύκολη. Πρέπει να περάσουμε από μια σήραγγα που δεν έχει σωστή σήμανση. Τα βρήκα όλα χάλια.
Ένας καλός σταθμός που καλύπτει όλες τις ανάγκες. Με το τρένο μπορεί να σας οδηγήσει στο λιμάνι του Πειραιά ή από την άλλη μπορείτε να βρεθείτε στο κέντρο της Αθήνας. Από εκεί μπορείτε να επιλέξετε άλλα μέσα μεταφοράς για να πάτε ακόμα και στο αεροδρόμιο. Λάβετε επίσης υπόψη ότι έξω από το σταθμό μπορείτε να πάρετε τα λεωφορεία. Από τη μια πλευρά του δρόμου μπορείτε να πάτε ξανά στο λιμάνι και από την άλλη μπορείτε να πάτε στην περιοχή της Γλυφάδας ένα ωραίο και προσβάσιμο μέρος που μπορείτε να επισκεφτείτε
Δυναμικά ανεπτυγμένη περιοχή
Εντάξει.
Γήπεδο, τίποτα το ιδιαίτερο. Ο πιο γρήγορος τρόπος για να φτάσετε εδώ είναι με τη γραμμή 1 του μετρό (πράσινη).
Μεγάλος
Καθαρό και εύκολο να το βρεις
Θέα στο στάδιο της Αθήνας από το μετρό
Good nice place..
(Μεταφρασμένο)
Καλό ωραίο μέρος..
Καθαρός
Γοητευτικός
Επικοινωνία
Φωτογραφίες
Street view και 360
Βίντεο
Σταθμός μετρό
Σταθμός τρένων
Όλα