Αξιολογήσεις για Kalomiris Energy Solutions. (Υδραυλικός) στην Γλυφάδα (Αττική).
Kalomiris Energy Solutions
Παρ. Λεωφ. Βουλιαγμένης 53, Γλυφάδα 166 75, Ελλάδα
Περιγραφή
Πληροφορίες για το Kalomiris Energy Solutions, Υδραυλικός στην Γλυφάδα (Αττική)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του Kalomiris Energy Solutions
Δημοφιλείς ώρες
Κυριακή
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Δευτέρα
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Τρίτη
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Τετάρτη
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Πέμπτη
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Αξιολογήσεις του Kalomiris Energy Solutions
Δ. Κ.
Εξυπηρέτηση τέλεια. Ο μηχανολόγος της εταιρείας πολύ κατατοπιστικος για ενδοδαπεδια κ αντλια θερμότητας. Επίσης η κυρία στο τμήμα της κουζίνας πολύ εξυπηρετική. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Β. Α.
Μάλλον δεν έχει προσωπικό δεν υπάρχει κανης στην έκθεση παραλίγο να φύγω το ίδιο και άλλα άτομα που ήρθαν μετά από μένα!!
P. K.
Άριστη εξυπηρέτηση, εξαιρετικοί άνθρωποι! Μας κέρδισαν με την ειλικρίνεια τους για την επιλογή των κλιματιστικών αλλά και για τις τιμές. Από την τοποθέτηση της παραγγελίας, η προσπάθεια να παραληφθούν τα κλιματιστικά σε σύντομο χρονικό διάστημα μέσα στο καλοκαίρι, ο συντονισμός με τους ψυκτικούς που πραγματοποίησαν την εγκατάσταση καθώς και η ενημέρωση μας για οποιαδήποτε εξέλιξη ήταν άριστη! Special thanks στον Mr. Καλομοίρης, στη Χαρά καθώς και στους ψυκτικούς Χρήστο κ´ Σωτήρη . Σας ευχαριστούμε πολύ!
A. O.
Ωραίο κτίριο αλλά πολύ χαώδες. Εφόσον πουλάνε ενέργεια θα έπρεπε το προσωπικό να είναι στην πρώτη γραμμή κι όχι να το ψάχνουμε σε δαιδαλώδεις διαδρόμους. Οι δημιουργίες κουζίνας μπερδεύουν τον πελάτη όσον αφορά το αντικείμενο της επιχείρησης, καταλαμβανοντας το σύνολο του εκθεσιακού χώρου. Μια σωστή αναδιάταξη της έκθεσης και του προσωπικού νομίζω επείγει. Η συμπαθέστατη υπάλληλος ήταν κρυμμένη πίσω από τα εκθέματα και ψάχναμε που να πάμε.
M. K.
Αλλαγή βαθμολογίας +1 ⭐️και συμπλήρωση νέων στοιχείων που έφτασαν στο φως της δημοσιότητας…
Η αρχική μου αξιολόγηση:
Πριν από ένα χρόνο έκανα μια αγορά… αρκετά εξυπηρετικοί, εν μέσω μέτρων πανδημίας, γι’αυτό και τα 2 αστέρια. Κατά τα υπόλοιπα…
Βάζω παραγγελία κι ας ήταν λίγο πιο ακριβοί αφού ήθελα 3 πράγματα κι αν έκανα παραπάνω αγορές με τα μεταφορικά θα μου έβγαινε το ίδιο… η αρχική παραγγελία μέσω της σελίδας δεν μπόρεσε να υλοποιηθεί λόγω έλλειψης αποθέματος. Ας το προσπεράσω. Παραλαμβάνω. Δουλεύει για 1 μήνα… το πάω πίσω, με βγάζουν «τρελλή»… φέρνω ηλεκτρολόγο (120€ με τα υλικά). Ξανά το ίδιο πρόβλημα. Το ξαναπάω. Το κρατάνε κανά μήνα. Με ξαναβγάζουν «τρελλή» αλλά μου λένε αλλάξαμε κάποια από τα εσωτερικά. Πάω να το πάρω, ζητάνε να τους πληρώσω για τον «οδηγό» που το πήγε και το έφερε στο σέρβις. Απαντώ ότι θα ζητήσω κι εγώ για τα 2 δρομολόγιά μας και για τον ηλεκτρολόγο… Υπενθυμίζω, εντός εγγύησης!!! Το παίρνω πίσω… πάλι δεν δουλεύει… περνάει ο καιρός, παίρνω απόφαση ότι έχω κλάψει τα λεφτάκια μου… μου έρχεται η θεία επιφοίτηση ψάχνω να βρω τον κεντρικό εισαγωγέα και σέρβις της εταιρείας… το πάω το πρωί της Τετάρτης, με παίρνουν μετά από 3 ώρες… σας αλλάξαμε τα 2/3 από τα εσωτερικά. Δεν θα έχετε ξανά πρόβλημα, μου λένε… με ρωτάνε πότε είχε πάει ξανά σέρβις, απαντώ, και μου λένε ότι στο δικό τους αρχείο αυτό το μηχάνημα δεν είχε περάσει σέρβις μέσα στο έτος (με επιφύλαξη αν για κάποιο λόγο δεν σημειώθηκε…)
EDIT 22/12: μέσα στον χρόνο σημαίνει «σεζόν» άρα από το Σεπτέμβριο… ενώ είχα αναφέρει ότι είχε πάει κάπου γύρω στον Μάρτιο, ας το πιστέψω… Το εν λόγω μηχάνημα είχε όντως πάει στο σέρβις (όπως ενημερώθηκα άργησε να επιστραφεί λόγω έλλειψης δρομολογίων) αλλά δεν έκαναν κάτι στο σέρβις τότε αφού δεν είχε πρόβλημα…
Εν κατακλείδι…
Μετά την αρχική μου αξιολόγηση έγινε επικοινωνία από το σέρβις, να μου «ξεκαθαρίσουν» την κατάσταση και να αναλάβουν την ευθύνη… τίμιο..;
Ασχέτως, λοιπόν, ποιος φέρει ευθύνη…. Εγώ έμεινα 1 χρόνο χωρίς τη συσκευούλα που είχα πληρώσει… έχω ξοδέψει άλλα τόσα… και κανένας δεν φταίει…
Εξ’αρχής δεν αντιμετωπίστηκα σαν να είχε όντως πρόβλημα, λογικό αφού δεν βγάζουν ΠΟΤΕ προβλήματα…. όμως πάλι δεν έγινε σωστή επικοινωνία
Μπορεί και τώρα να είναι τυχαίο που δουλεύει… σε περίπτωση που βγάλει πάλι βλάβη, expect a refund request!
F. S.
Οι καλύτεροι στο είδος τους ! Τους επέλεξα για μια πετσετοκρεμαστρα που να δουλεύει και με αέριο και με ρεύμα μου είπαν αμέσως τι προϊόν χρειάζομαι! Άμεση εξυπηρέτηση και άμεση παράδοση.
i. d.
Έχουμε αγοράσει απο το κατάστημα ενεργειακά τζάκια-κασέτα, θερμοπομπούς και αφυγραντήρα. Όλα εξαιρετικά και απροβλημάτιστα, απο την πώληση έως την τοποθέτηση και το σέρβις.
D. A.
Καταπληκτική εξυπηρέτηση.. Όχι μόνον το κλιματιστικό που αγόρασα ήταν στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς και ετοιμοπαραδοτο.. Οι άνθρωποι έψαξαν να βρούνε, σε ημέρες διακοπών, ποια μεταφορική ήταν ανοιχτή και πήγαν το πακέτο με δικό τους όχημα στον Κηφισο ώστε να φύγει άμεσα και την επόμενη να παραδοθεί στην πόλη μου! Πραγματικά νοιώθω υπόχρεος.. Μπράβο σας!!
Ό. Τ.
Εξαιρετική εξυπηρέτηση! After sale support, κάτι πολύ σημαντικό για τον πελάτη! Μεγάλη ποικιλία σε προιόντα και άμεση αποστολή. Επαγγελματίες, ευγενείς και πρόθυμοι να βοηθήσουν σε ότι χρειάζεται κάποιος!
K. Z.
Πολύ καλό κατάστημα με μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα τεχνολογίας και η τεχνογνωσία σε μεγάλο βαθμό.