Αξιολογήσεις για Υπουργειο Μεταφορων Περιστερι. (Τράπεζα) στην Περιστέρι (Αττική).
Υπουργειο Μεταφορων Περιστερι
Τρώων, Περιστέρι 121 33, Ελλάδα
Περιγραφή
Πληροφορίες για το Υπουργειο Μεταφορων Περιστερι, Τράπεζα στην Περιστέρι (Αττική)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του Υπουργειο Μεταφορων Περιστερι
Κυριακή
Κλειστά
Δευτέρα
8:00π.μ.–2:00μ.μ.
Τρίτη
8:00π.μ.–2:00μ.μ.
Τετάρτη
8:00π.μ.–2:00μ.μ.
Πέμπτη
8:00π.μ.–2:00μ.μ.
Παρασκευή
8:00π.μ.–2:00μ.μ.
Σάββατο
Κλειστά
Αξιολογήσεις του Υπουργειο Μεταφορων Περιστερι
G. S.
Είχα να πάω πολλά χρόνια, έκανα αιτήση για έκδοση νέου τύπου διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας μέσω internet.Μου ήρθε email να πάω σε 5 εργάσιμες,πήγα την 6η μέρα και μέσα σε 5 λεπτά τα είχα παραλάβει και έφυγα.Δεν ξέρω εάν έτυχε ή έχουν αλλάξει τα πράγματα αλλά εγώ πάντως εξυπηρετήθηκα παρά πολύ γρήγορα και με ευγένεια.Επισης και το κτίριο έχει αλλάξει,ανακαινιστεί.Στις φωτό έβαλα τα τηλ.επικοινωνιας γιατί δεν τα έβρισκα για να βοηθήσω αυτούς που ψάχνουν τα τηλέφωνα.
V. M.
Πρώτα από όλα ευχαριστώ την κυρία στην είσοδο του υπουργείου που με την ευγενική της συμπεριφορά όχι μόνο σ εμένα αλλά σ όποιον ερχόταν με υπομονή κι ευγένια καθοδηγούσε τους πολίτες !!
Υπάλληλοι με κέφι και διάθεση για εργασία μπράβο στον νεαρό στο ισόγειο που έκανα την αίτηση για αντικατάσταση διπλώματος και γνώστης της δουλειάς του αλλά και ευγενικός κι εξυπηρετηκός ..μπράβο στην επιλογή τόσο καλών ανθρώπων που αγαπούν την δουλειά τους !!
Το ίδιο κι από την κυρία που μου παρέδωσε το δίπλωμα μου
Εύγε σας κύριοι μακάρι να ήταν όλο το δημόσιο σαν κι εσάς !!
Αναρωτιέμαι ακόμα πήγα όντως σε δημόσιο η ιδιωτική επιχείρηση ??
Δ. Μ. (.
Πήγα 2 φορές, μια για άρση παρακράτησης και μια για μεταβίβαση, και τις 2 φορές με εξυπηρέτησαν γρήγορα άψογα και με ευγένεια. Μπράβο παιδιά, ευχαριστώ πολύ!
S. L.
Τέλειο!!!!
Όσες φορές έχω πάει εξυπηρετήθηκαν.
Και στις εξετάσεις των σημάτων θεωρώ ότι ήταν πολύ ❤️ καλά.
Όπως και στις εξετάσεις για την οδήγηση.
Σας ευχαριστώ πολύ ❤️ ΛΙΒΑΝΊΟΥ ΣΟΦΊΑ
T. A.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση από τον υπάλληλο στο γκισέ Νο 6στον πρώτο όροφο. Πολύ ευγενικός άνθρωπος!
g.
Υπάρχει μια γενική προκατάληψη με τα υπουργεία μεταφορών οπου για αυτό είναι υπεύθυνοι αποκλειστικά οι υπάλληλοι,
D. K.
Α+Ω Η συμπεριφορά της υπαλλήλου στο ισόγειο του υπουργείου μεταφορών
p. k.
Κτίριο σύγχρονο αλλά μεγάλη καθυστέρηση στην έκδοση αδειών κυκλοφορίας!!!
Μ. Σ.
Έχω εξυπηρετηθεί αρκετά σύντομα όσες φορές χρειάστηκε
p. m.
Πριν 6 μήνες έχασα το δίπλωμα μου, επειδή είμαι Γάλλος είναι μία περίπτωση.
Από λάθος πληροφορία μου στέλνει πίσω τα χρήματα που είχα καταθέσει.69,02€
Αναγκαστικά τα ξαναστέλνω μιλάμε γία δύσκολη διαδικασία που θέλει αίτηση χαρτιά στο ΚΕΠ και λοιπά.
Το πρώτο ποσό που είχα στείλει ακόμα περιμένω να μου επιστρέφει πίσω.
Το ντοσιέ είναι κομπλέ εδώ και έξι μήνες περιμένω ακόμα για να πάρω το καινούργιο μου δίπλωμα !
M. G.
Για να βγάλεις ένα δίπλωμα, ως αντίτιμο, θα σου βγάλουν την ψυχή😂😁. Επομένως όταν έχετε καταθέσει τα δικαιολογητικά προκειμένου να σας εκδοθεί το δίπλωμα, μην πηγαίνετε για να το παραλάβετε κατά την οριοθετημένη από τον υπάλληλο ημερομηνία!☝️. Πρώτου πάρτε ένα τηλέφωνο για να μάθετε ότι όντως είναι έτοιμο, επειδή στις περισσότερες πιθανότητες δεν είναι. Εάν δεν είναι έτοιμο, ρωτήστε γιατί και εάν τους λείπει κανένα επιπλέον δικαιολογητικό. Πρέπει να γκρινιάξετε λιγάκι (το απαραίτητο αλάτι στο πιάτο της λεγόμενης διαδικασίας) και απαιτείτε να σας πουν πότε θα είναι έτοιμο 100%. Εγώ έχω 2 εμπειρίες με την συγκεκριμένη υπηρεσία και στις 2 περιπτώσεις είχε συμβεί το ίδιο πράγμα - έχασα το χρόνο μου διοτι κάθε φορά το δίπλωμα μου δεν ήταν έτοιμο και αναγκαζόμουν να ξαναερχομαι μετά από 10 μέρες. Καλή σας Τύχη 😁😁😁
G. b.
Δημόσια υπηρεσία που πραγματικά κάνουν τα πάντα για να σε εξυπηρετήσουν αγόγγυστα και με το χαμόγελο
F. P. G.
Πήγα να δώσω για σήματα. Ο χώρος καθαρός. Τηρήθηκαν τα μέτρα ασφαλείας,ηταν αυστηροί σε ότι αφορά rapid/εμβόλιο μάσκες/γαντια.
Δυστυχώς ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός που χρησιμοποιείται για την εξέταση ήταν ελαφρώς παρωχημένος με αποτέλεσμα ορισμένοι απ τους εξετ; ζομενους να έχουν δυσκολίες κατά τη διεξαγωγή της εξέτασης. Το προσωπικό όπως σε όλες της δημόσιες υπηρεσίες θα μπορούσε να είναι πιο ευχάριστο.
C. P. (. P.
Θα ήθελα να κάνω ειδική μνεια στον Κύριο Χατζηπαναγιωτου, αν ολοι οι δημόσιοι υπάλληλοι ήταν σαν αυτόν τότε η Ελλάδα θα είχε πάει πολλά επίπεδα παραπάνω. Παρόλο τον φόρτο εργασίας του με αρκετούς υπαλληλους σε άδεια πραγματικά "βγήκε από τον δρόμο του" για να εξυπηρετήσει εμένα και την σύζυγο μου σχετικα με την έκδοση νέου τύπου άδεια οδήγησης. Τα συγχαρητήρια μου ξανά και ξανά και πάρα το νεαρόν της ηλικίας του είναι Κύριος με Κ κεφαλαίο. Ας τον πάρουν για παράδειγμα πολλοί άλλοι κυριοι/κυριες που δουλεύουν στο δημόσιο τομέα.
S.
Να μη λέμε μόνο τα στραβά για το δημόσιο.... Ο κύριος με τα γυαλιά στις μεταβίβασεις είναι το παράδειγμα για όλους τους.... 3 μεταβίβασεις τα τελευταία χρόνια με εξυπηρετησε άμεσα... Όταν τον ενημέρωνα ότι είμαι εκτός Αθηνών έτρεχε αμέσως το φάκελο να βγει η άδεια αυθημερόν επίσης και οι κυρίες δεξιά στον όροφο ευγενεστατες.... Σας ευχαριστώ πολύ...
D. S.
Εξυπηρετήθηκα αμέσως για τη μεταβίβαση αυτοκινήτου στον 1ο όροφο,θυρίδα 6 .
Συγχαρητήρια.
Θ. Μ.
Πολύ καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση των πολιτών. Πρόβλημα με το παρκάρισμα.
Χ. Γ.
ΌΣΕΣ ΦΟΡΈΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΉΓΑ ΠΆΝΤΑ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΣΕ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΆΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΟΙ ΥΠΆΛΛΗΛΟΙ ΚΆΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ.
Γ. Τ.
Ασχολήθηκαν με ένα πρόβλημα που είχα αρκετά υπομονετικά, σχετικά με την άδειακυκλοφορίας, καθώς και με συμβούλεψαν.
Δ. Γ.
Υπάρχει πάντα ο καλός υπάλληλος και ο εριστικός υπάλληλος. Εύχομαι να εξοικειωθούν με τις ανάγκες τις εποχής όλοι οι αρμόδιοι. Υπάρχει πάντα η ταλαιπωρία της δημόσιας υπηρεσίας . Ενημέρωση με τηλεφωνικό ραντεβού ....
S. V.
Πραγματικά, κάποιοι υπάλληλοι είναι απίστευτα εξυπηρετικοί και τρομερά γρήγοροι!!!
Στον γκισέ παραλαβής πινακίδων.
X. A.
Πήγα πριν δύο μέρες να κάνω μεταβίβαση οχήματος. Αρχικά πήρα σε κάποιο τηλέφωνο που βρήκα. Μου είπαν να στειλω e-mail για να μου κλείσουν ραντεβού. Έστειλα e-mail και προς μεγάλη μου έκπληξη, μου απάντησαν μετά από 1-2 ώρες με την ημέρα και ώρα του ραντεβού. Το ραντεβού ήταν 8 ημέρες μετά. Είχα όλα τα απαραίτητα χαρτιά και με εξυπηρέτησε μια κοπέλα πολύ ευγενική. Σήμερα παραλάβαμε και την αδεια κυκλοφορίας.
P. S.
Εντός covid εποχής...πολύ καλό σύστημα ελέγχου της ροής ...καλά και τα παιδιά που δουλεύουν μπροστά, ευγενικά
M. I.
Στα πλαισια της Ελληνικής Δημοσιας υπηρεσίας, γινεται σοβαρη προσπαθεια εξυπηρετησης των Πολιτών. Δεδομενου οτι στα πλαίσια της αρχειοθέτησης, κυρίαρχοι ειναι οι "φακελλοι", hard copy, ακόμα και σήμερα, ενα μεγάλο μπράβο στους ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ υπαλλήλους, που εχουν "τον Πολίτη", ΚΟΡΩΝΑ ΤΟΥΣ !! Η καλύτερη εξυπηρετηση στον συντομότερο δυνατον, χρονο.
E. M.
Τόσοι άνθρωποι απ' έξω κάθονται στα πεζοδρόμια στα δύο μοναδικά παγκάκια υπάρχει μεγάλος συνωστισμός θα μπορούσε να γίνει ένα κιόσκι εξωτερικά ώστε να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης κατά τ άλλα η εξυπηρέτηση ικανοποιητική !! Μπράβο !
p. g.
Παρότι πήγαμε χωρίς ραντεβού τα παιδιά μας εξυπηρέτησαν αμέσως , ο securitas έκανε σωστά τη δουλειά του, όλοι φόραγαν μάσκες , μας έβγαλαν φωτοτυπίες κ έλυσαν το θέμα που πήγαμε σε πολύ καλό χρόνο με τήρηση ουράς κ σειρά προτεραιότητας, υπήρχαν βέβαια κ οι κλασική ΔΠ που έκαναν cheetchat κτλ αλλά efficiency was there
Λ. Κ.
Μπράβο τους... καθαρότατο,με συνέπεια στην ώρα του ραντεβού,με την τήρηση όλων των μέτρων λόγο κοβιντ.. ευγενεστατοι κ γρήγοροι στη δουλειά τους...σε σχέση με άλλο υπουργείο μεταφορών σε άλλη περιοχή των Βορειοανατολικων περιοχών... παίρνει άριστα 10..κ πάλι μπράβο τους ..
Ζ. Δ.
Αντικατάσταση διπλώματος οδήγησης, με μικρή αναμονή! Δεν ξανάγινε!!!
a.
Άριστη εξυπηρέτηση και διά ζώσης και τηλεφωνικά. Ανέλπιστο! Σας ευχαριστώ και μπράβο σας.
Γ. Κ.
Σημερινή εμπειρία με τις καλύτερες εντυπώσεις!
Σε σύγκριση με άλλα δύο παραρτήματα του υπουργείου μεταφορών.
Ο κύριος Καραντώνης Γιάννης... πρόθυμος, εύθυμος, κατατοπιστικός,με διάθεση να εξυπηρετήσει άμεσα την ιδιάζουσα περίπτωση μου και άμεσα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα τελείωσα χωρίς να χάνω άσκοπα τον χρόνο μου σαν πολίτης!!!
P. K.
Εγώ μόνος κατέθεσα δικαιολογητικά για κάρτα ψηφιακού και εξυπηρέτηση ήταν άψογη άμεση χωρίς αναμονή. Ανάλογα για Πία υπόθεση έχεις είναι η αναμονή . Εάν είναι για νέους οδηγούς έχει μεγάλη αναμονή λογικό.
P. E.
Δουλευει το πραγμα, δεν σε αφηνουν αν δεν εχεις βγαλει ακρη, γνωστες και προθυμοι να βοηθησουν
S. K.
Τελικά όταν το θέλουν..κάνουν καλή δουλειά
G. M.
Λέω Πολύ καλή εξυπηρέτηση για τα παιδιά που δουλεύανε ασταμάτητα, και πολύ ευγενικός και βοηθητικός.. προσπαθούσε πολύ να τους βοηθήσει όλους και να τελειώνει πόσο γρήγορα γινόταν.. μία ώρα περίπου καθυστέρησα, πήγα για αλλαγή άδειας κυκλοφορίας .. μόνο ένας δούλευε και περιμένουμε πολλά άτομα..
M. c.
Πολύ καλοί άνθρωποι!
T. D.
Κλασσικό δημόσιο, πολύς κόσμος λίγοι υπάλληλοι τις ημέρες αιχμης, αν δεν πας διαβασμενος με τα σωστά χαρτιά , άντε γεια. Να έχουν έναν υπάλληλο υποδοχή να τσεκαρει τα χαρτιά και να κατευθύνει..
V. A.
Επειδή είμαι επαγγελματίας οδηγός έχω επισκεφτεί πολλές φορές το υπουργείο και είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση... κατανοώ τις όποιες περιπτώσεις ταλαιπωρίας καταγράφονται εδώ μέσα αλλά η δικιά μου εμπειρία είναι καλή
Α. Π.
Η κυρία Βάσω είναι πάρα πολύ εξυπηρετική και αρκετά άτομα μέσα στον χώρο. Θερμά συγχαρητήρια και στον ΔΙΕΥΘΥΝΤΉ
D. M.
Το θετικό ήταν η ευγενική εξυπηρέτηση του υπαλλήλου...
B. N.
Ψηφιακής εποχης καταστάσεις, άντε να δούμε πότε θα βελτιωθεί η κατάσταση.
E. T.
Πολύς κόσμος, μεγάλη αναμονή, απίστευτη γραφειοκρατία και στην πόρτα ένας υπάλληλος, φιλότιμος είναι γεγονός, να προσπαθεί να βάλει τα πράγματα σε τάξη.
S. M.
Εύκολα κανείς προσανατολίζεται που θα βγάλει εισιτήριο και θα προλάβει το καράβι έστω και 5 λεπτά πριν την αναχώρηση. Συγκροτημένο πάρκιν θα έλεγα με αυξημένη κίνηση τους καλοκαιρινούς μήνες
Β. Β.
Όσο κι αν φανεί περίεργο.... εξυπηρετήθηκα καλά και με ευγένεια. Τελικά, έκανα τη δουλειά μου χωρίς πολύ κόπο.
m. b.
Εξυπηρέτηση στο επαρκο. Το πρωί καταθεσα τα δικαιολογητικά κ το μεσημέρι είχα την άδεια αυτοκίνητουωστα χέρια μου. Μπράβο σ όλα τα παιδιά που δουλεύουν εκεί μέσα. Συνεχίστε έτσι!
c. v.
Πάντα χρειάζεται υπομονή για να εξυπηρετηθεις. Λίγο τό προσωπικό για τον κόσμο που εξυπηρετεί καθημερινά. Χρειάζεται και στελέχωση και επάνδρωση το συντομότερο δυνατόν προκειμένου να είναι καλύτερη η εξυπηρέτηση.
C. R.
Πέντε αστέρια μόνο για τον κύριο στις μεταβίβασης. Είναι πάρα πολύ εξυπερετικος και γρήγορος. Μόνος του και όλοι τους. Κατά τα άλλα δημόσιο for ever όλοι οι υπόλοιποι.
Θ. Α.
Η προϊσταμένη που αναφέρεται και σε καποιο σχόλιο έχω να πω ότι είναι ΆΝΘΡΩΠΟΣ. Τέλος!!!
Λ. Π.
Πολυ εξυπηρετικοι, περιεργο για δημοσια υπηρεσια
P. S.
Οταν θυμουντε πανε για δουλεια και συ περιμενεις πετωντας φελλους στο βαρελι!!Κανε τη χαζομαρα να ζητησεις χαρτι..θα το παρεις οταν βγαλουν τα αυγα μουστακια!
m. s.
Εξυπηρετηθηκα αλλα δεν εχουν καποιες βασικες γνωσεις να σε βοηθησουν δε ξερουν οι υπαλληλοι αλλα ξερει το παλικαρι που ειναι ασφαλεια στη πορτα τι αλλο να πεις μπραβο στο παιδι της ασφαλειας βαλτε τον σε θεση και βαλτε αλλον στη πορτα.
Σ. Α.
Αν τα έχεις όλα που χρειάζονται θα εξυπηρετηθείς πάρα πολύ καλύτερα από τα υπόλοιπα υπουργεία!!
M. P. (.
Είναι λίγο ότι να ναι αλλά ξεμπερδευεις σχετικά γρήγορα (εάν δεν σου χάσουν καμία άδεια)
S. K.
Κρίμα, καινούργιο κτίριο και αρκετά παρατημένο ήδη.οι υπάλληλοι, κλασικοί ενός υπουργείου.
A. P.
Φαίνεται ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι ακόμα βαριουνται να κάνουν την δουλειά τους ευτυχώς μέσα σε όλο το δυστηχημα θα υπάρχει και ένας που θα θέλει να δουλέψει χωρίς να κάνει ουυφφφ.
Γ. Π. (. P.
Μπορεί να μην ήταν ταχεία η εξυπηρέτηση αλλά ήταν άψογη, από έναν από τους καλύτερους υπαλλήλους!!!
Γ. Κ.
Το σύστημα με τα ραντεβού πολύ καλό. Γλιτώνεις χρόνο και ηρεμία.
P. M.
Αρκετά καλη εξυπηρέτηση κάποιον αν οχι όλων τον ατόμων στο κτήριο σε σχέση με αλλα υπουργεία... το προτείνω
K. G.
Οι περισσότεροι υπάλληλοι ήταν πολύ εξυπηρετικοί και ευγενικοί
E. D.
Παρόλο που είχα το θράσος να διεκπεραιώσω την αλλαγή της άδειας του αυτοκινήτου μου την καλοκαιρινή περίοδο που σίγουρα έλλειπε προσωπικό με άδεια...εξυπηρετηθηκα πολύ γρήγορα! #truestory 👍
D. N.
Άρτια οργάνωση, μεγάλη προθυμία γία την διεκπεραίωση τής υποθέσεις σού, και ταχύτητα ολοκληρώσεις τής υποθέσεις σού.
M. I.
Αψογη εξυπηρετηση του Πολίτη. Υπευθυνο το προσωπικό. Υποδειγμα δημοσιας υπηρεσίας.
Β. Φ.
Δημόσιο φορ εβερ, αν και ο κύριος στις μεταβιβασεις ήταν καλός.
S. V.
Άψογη και γρήγορη εξυπηρέτηση, δεν έχω λόγια για δημόσια υπηρεσία
D. K.
μακριά από υπουργεία..το μέτριο ειναι γιατι τουλαχιστον κανεις την δουλειά σου
g. B.
Στο Ηράκλειο η μεταβίβαση γίνεται την ίδια ημέρα παίρνεις κατευθείαν την άδεια εδώ θέλει τέσσερις ημερες
S. D.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση
s. a.
Όπως όλες οι δημόσιες υπηρεσίες. Αν έχεις πάει όλα τα χαρτιά σου και έχεις πάει νωρίς καλώς.
a. x.
Πολύ ωραίο μέρος με εξυπηρετικους υπαλλήλους και άνετη πρόσβαση σε όλα τα γραφεία
E. M.
Ευγενικοί εξυπηρετικοί Μπράβο στους υπαλλήλους
G. K.
Πολύ κατατοπισμένο προσωπικό
m. s.
Συγχαρητήρια για την άψογη εξυπηρέτηση
B. K.
Δεν δέχετε κάρτα το μηχάνημα για την πληρωμή του παραβόλου.
P. B.
Αν θες να κάνεις την δουλειά σου γρήγορα βρες καλό διεκπεραιωτη .
Ν. Η.
Εξυπερετηθικα σε θεμα ανανέωση διπλώματος .Συκωνουν τηλέφωνο και συζητούν το προβλημα
P. P.
εχω κανει 3 συναλλαγες εκει. δεν ειχα καποιο ιδιαίτερο θεμα. ορικα ευγενικοι ολοι
Μ. Μ.
Τηρούν τους κανόνες για τον kovit 19.Μπραβο στην υποδοχή
Δ. Γ.
Ολα οκ και γρήγορη εξυπηρέτηση
L. T.
Πολύ καθυστερούν. 11:45 μπαίνουμε μέσα λέει. Και μπήκαμε 12:40. Αν είναι δυνατόν.
x.
Απαράδεκτη η γραμματέας του τεχνικού τμήματος σε εξυπηρέτηση και συμπεριφορά
Y. V.
Ξέρετε πόσο καιρό διαρκεί να βγει το δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου σε αυτό το υπουργείο; Ευχαριστώ.
S. F.
Ευτυχώς που δεν έχει συνωστισμό....
K. A.
Αν και μας έβγαλαν την Παναγία να περιμένουμε, το πήρα 30/30!!!😂😂
S. Α. Σ. Θ. Μ.
Όλοι οι υπάλληλοι ΆΡΙΣΤΟΙ !!!
J. K.
Γρήγορη και εύκολη πρόσβαση - εξυπηρέτηση
r. m.
Μπορώ να πω ότι δεν περίμενα να εξυπηρετηθω τόσο γρήγορα.πρωτη φορά που δεν ταλαιπωρήθηκα σε δημόσιο φορέα
G. L.
Κλασσικό Δημόσιο με τους δικούς τους ρυθμούς
D. D.
Πας για συγκεκριμένο σκοπό απλά ..
Γ. Π.
Εδώ δίνονται οι εξετάσεις για τα σήματα οδήγησης
σ. μ.
Ευγενικοτατοι και εξυπηρετικοτατοι υπαλληλοι
P. M.
Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΎ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΒΊΒΑΣΗ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΩΝ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΚΑΛΌΣ ΚΑΙ ΑΠΩ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗ ΤΈΛΕΙΑ ΜΠΡΆΒΟ ΤΟΥ
Π. Ρ.
Πολύς κόσμος περιμένεις ώρες
ν. α.
Γρήγορη εξυπηρέτηση και ευγενικοί οι υπάλληλοι!!
P. M.
Γρήγορα και απλά μπράβο τουσ
A. A.
Εξυπηρέτηση και ενδιαφερον απο τους υπαλλήλους.
P. A.
Εξυπηρετήθηκα άμεσα.
Α. Μ.
Μέτριο όπως όλα τα δημόσιες υπηρεσίες
G.
Εξυπηρέτηση μια χαρα για μεταβίβαση οχήματος
m. k.
Εξυπηρέτηση πελατών άριστη...
A. A.
ΓΕΙΤΙΝΙΣΣΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΣΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ
Κ. Κ.
Προβλημα μεγαλο για να βρεις πάρκινγκ
m. n.
Είναι υπουργείο χαχαχα
K. M.
Ελλειψη προσωπικου με αποτελεσμα μεγαλων καθυστερησεων
Z. P.
Χάος απλά
C.
Πολύ καλή και γρηγοροι
d. d.
Ότι μπορουνε κανουνε!
Δ. Σ.
Πολύ καλλιτερη εξυπηρέτηση από παλιότερα
Β. Ν. Λ.
Δεν έχω σχόλια!
C. P.
Σχετικά οργανωμένο
κ. θ. τ. π.
Γρήγοροι και εξυπηρετικοι
Α. Κ.
😎
Δ. Γ.
Κλασικό δημόσιο.
v. p.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση!!
a. t.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση
S. P.
Mesothelioma na ezeis kai apisteyti ypomoni. ....allies perimeneeeeee
K. T.
Επιτελους οργανωση
K. T.
γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών
Π. Τ.
Γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών
l. m.
👍
P. K.
Πρώτα η ασφάλεια !!!
Ν. B.
Για δημόσιο οκ.
T. A.
Πολυ καλο
Θ. Α.
Λίγοι υπάλληλοι...
P. A.
10/10!!
a. p.
Αργουνε πολυ
A. L.
Λίγο χαμός
K. K.
Υπουργείο...................😈😈😈
M. T.
Αμεση εξυπηρετηση με αρκετη ευκολια
i. v.
Χαμος!!!
Γ. Κ.
Αλλάζουμε
T. K.
Αμεσοι
L. K.
Καλή εξυπηρέτηση
F. A.
Πολυ κοσμος
Ε. Μ.
Άμεση εξυπηρέτηση
Γ. Μ.
Άριστο
G. C.
Εξυπηρέτηση!!
f. d.
Εξυπηρέτηση;;;;
E. K.
Workers very helpful I was very happy
(Μεταφρασμένο)
Οι εργαζόμενοι πολύ εξυπηρετικοί έμεινα πολύ ευχαριστημένος
b. p.
Telio
Α.
Ok
(Μεταφρασμένο)
Εντάξει
I. A.
Examination centre driving licence
(Μεταφρασμένο)
Άδεια οδήγησης εξεταστικού κέντρου
G. B.
That's where I work
(Μεταφρασμένο)
Εκεί δουλεύω
A. S.
S. P.
T. S.