Αξιολογήσεις για FerriesinGreece. (Τράπεζα) στην Πειραιάς (Αττική).
Περιγραφή
Πληροφορίες για το FerriesinGreece, Τράπεζα στην Πειραιάς (Αττική)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του FerriesinGreece
Δημοφιλείς ώρες
Κυριακή
7 | |
---|---|
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Δευτέρα
7 | |
---|---|
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Τρίτη
7 | |
---|---|
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Τετάρτη
7 | |
---|---|
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Πέμπτη
7 | |
---|---|
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Παρασκευή
7 | |
---|---|
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Σάββατο
7 | |
---|---|
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Αξιολογήσεις του FerriesinGreece
M. F.
Εξαιρετική εμπειρία. Πολύ όμορφο πλοίο. Το προσωπικό ήταν πολύ ευγενικό. Τα φαγητά και τα ποτά πολύ καλά. Αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η καθαριότητα στις τουαλέτες
E. M.
Το Ferries in Greece έχει άπταιστη εξυπηρέτηση, η ιστοσελίδα του είναι πολύ ενημερωμένη και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στους πελάτες του. Υπάρχουν διαθέσιμα εισητήρια για πολλούς προορισμούς και οι τιμές είναι εξαιρετικές.
Λ. Κ.
Ή τέλεια. Εμπειρία
S. K.
Ολα καλα...
J. a. M. G.
This company was a real pleasure to deal with, simple and efficient and very competitive pricing. They were also good at letting us know of the change in ferry times. We sailed with Seajet Terra which is an exceedingly comfortable ferry. My only complaint is that they did not insist on passengers sitting in their allocated seats which caused some confusion especially on our return trip when traveling as a family of 5 we were all separated from each other because others were in our seats.
(Μεταφρασμένο)
Αυτή η εταιρεία ήταν μια πραγματική ευχαρίστηση να ασχοληθώ, απλή και αποτελεσματική και πολύ ανταγωνιστική τιμολόγηση. Ήταν επίσης καλοί στο να μας ενημερώσουν για την αλλαγή των ωρών του πλοίου. Ταξιδέψαμε με το Seajet Terra που είναι ένα εξαιρετικά άνετο πλοίο. Το μόνο μου παράπονο είναι ότι δεν επέμεναν να κάθονται οι επιβάτες στις θέσεις που τους είχαν διατεθεί, κάτι που προκάλεσε κάποια σύγχυση, ειδικά στο ταξίδι της επιστροφής μας, όταν ταξιδεύαμε ως 5μελής οικογένεια, ήμασταν όλοι χωρισμένοι ο ένας από τον άλλο επειδή βρίσκονταν άλλοι στις θέσεις μας.
C. M.
Alles reibungslos verlaufen. Online gebucht und online check in einfach und schnell. Wir reisten von Piräus nach Naxos.
(Μεταφρασμένο)
Όλα κύλησαν ομαλά. Κάντε κράτηση online και κάντε check in online γρήγορα και εύκολα. Ταξιδέψαμε από τον Πειραιά στη Νάξο.
E. B.
(Μεταφρασμένο) Η κράτησή μου πήγε καλά, έκλεισα τα 3 μου ακτοπλοϊκά ταξίδια κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στις Κυκλάδες. Οι πληροφορίες ήταν σαφείς, ενημερώθηκα για τα τελευταία μέτρα για τον Covid. Κατάφερα να μαζέψω όλα τα εισιτήρια ταυτόχρονα, από το περίπτερο της Blue Star Ferrues στον Πειραιά (κρίμα που δεν αναφέρθηκε η σωστή διεύθυνση, αλλά το άτομο από το κατάστημα μας ανακατεύθυνσε στο περίπτερο που ήταν 2 λεπτά με τα πόδια)
(Αρχικό κείμενο)
Ma réservation s'est bien passée, j'ai réservé mes 3 voyages en ferry à l'occasion de notre séjour dans les Cyclades. Les informations étaient claires, j'ai été prévenues des dernières mesures covid. J'ai pu retiré tous les billets en 1 seule fois, depuis le stand Blue Star Ferrues du Piree (juste dommage que ce ne soit pas la bonne adresse qui soit indiquée mais la personne de la boutique nous a redirigé vers le stand qui était à 2min à pied)
S. R.
Besides the fact, that everything with the Tickets went well, the service is way too bad.
I got charged 6 days after my booking and for almost one month now the companies bank blocks the same amount on my Bank account as provisionally booking. I tried to call the agency, but the provided phone number isn’t active. So after sending them an Email with a complaint, they always repeat the same mantra about how they received just one payment and how I should fix this with my bank. So I tried to explain them several times that it is correct, that I got charged once, but still a provisionally amount is blocking the same amount and that this one is the duty of their banking system.
Not only ignoring the fact, a Customer Service Agent named „Sofia“ became sassy and writing me that I am maybe getting confused?! Besides the fact that I am checking my bank account on a regular basis and traveled the world, never having issues like this.
Current status: 217€ are still under blocked status on my Bank account. The agency isn‘t answering.
So please guys, help yourselves and use a different agency for your ticket service.
Edit: After a couple of Emails the agency managed with their Bank to unblock the pending amount. If it went from the begging like this, the whole experience would be a 5 star. Maybe in this specific case I was just the unlucky one.
(Μεταφρασμένο)
Εκτός από το γεγονός ότι όλα με τα Εισιτήρια πήγαν καλά, η εξυπηρέτηση είναι πολύ κακή.
Χρεώθηκα 6 ημέρες μετά την κράτησή μου και εδώ και σχεδόν ένα μήνα οι τράπεζες εταιρειών αποκλείουν το ίδιο ποσό στον τραπεζικό μου λογαριασμό με την προσωρινή κράτηση. Προσπάθησα να καλέσω την υπηρεσία, αλλά ο παρεχόμενος αριθμός τηλεφώνου δεν είναι ενεργός. Έτσι, αφού τους έστειλαν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ένα παράπονο, επαναλαμβάνουν πάντα το ίδιο μάντρα για το πώς έλαβαν μόνο μία πληρωμή και πώς πρέπει να το διορθώσω με την τράπεζά μου. Προσπάθησα λοιπόν να τους εξηγήσω αρκετές φορές ότι είναι σωστό, ότι χρεώθηκα μία φορά, αλλά παρόλα αυτά ένα προσωρινό ποσό εμποδίζει το ίδιο ποσό και ότι αυτό είναι το καθήκον του τραπεζικού τους συστήματος.
Όχι μόνο αγνοώντας το γεγονός, ένας εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών με το όνομα «Σοφία» έγινε αυθάδης και μου έγραψε ότι ίσως μπερδεύομαι ;! Εκτός από το γεγονός ότι ελέγχω τον τραπεζικό μου λογαριασμό σε τακτική βάση και ταξίδεψα στον κόσμο, χωρίς να έχω ποτέ τέτοια προβλήματα.
Τρέχουσα κατάσταση: 217 € εξακολουθούν να βρίσκονται υπό αποκλεισμό στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Το πρακτορείο δεν απαντά.
Παρακαλώ, λοιπόν, παιδιά, βοηθήστε τον εαυτό σας και χρησιμοποιήστε διαφορετικό πρακτορείο για την υπηρεσία εισιτηρίων σας.
Επεξεργασία: Μετά από δύο μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η εταιρεία κατάφερε με την Τράπεζά της να ξεμπλοκάρει το εκκρεμές ποσό. Αν πήγαινε από την επαιτεία έτσι, όλη η εμπειρία θα ήταν 5 αστέρων. Maybeσως στη συγκεκριμένη περίπτωση να ήμουν απλώς ο άτυχος.
П. П.
(Μεταφρασμένο) Κράτηση εισιτηρίων μέσω αυτού του πρακτορείου. Ολα πήγαν καλά. Έλαβα μια κράτηση ταχυδρομικώς, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που κατάφερα να κάνω check-in για την πτήση και να λάβω μια ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης. Μπορώ να συστήσω αυτήν την εταιρεία.
(Αρχικό κείμενο)
Бронировали билеты через это агенство. Все прошло хорошо. На почту пришла бронь, по ссылке удалось зарегистрироваться на рейс и получить электронный посадочный талон. Могу рекомендовать данную компанию.
M. M.
wir suchten eine Gesellschaft, über die wir alle Fähren für unser Kykladen Inselhopping buchen konnten. Wir brauchten 6 Schiffsverbindungen und entschieden uns für Ferries in Greece. Die Abwicklung war einfach und gut. Wir bekamen die Reservierungen online und zahlten mit Kreditkarte. Im jeweiligen Hafen konnten wir so problemlos die echten Papier Tickets bekommen. Wenn es Änderungen im Schiffsverkehr gab, wurden wir über Mail von Ferries in Greece unterrichtet. Das passierte aber nur einmal. Die neuesten Infos über Covid wurden uns auch so mitgeteilt. Wir sind mit der Buchung voll zufrieden und empfehlen Ferries in Greece hiermit.
(Μεταφρασμένο)
ψάχναμε για μια εταιρεία μέσω της οποίας θα μπορούσαμε να κλείσουμε όλα τα πλοία για τις Κυκλάδες μας. Χρειαζόμασταν 6 συνδέσεις πλοίων και αποφασίσαμε για Ferries στην Ελλάδα. Η διαδικασία ήταν εύκολη και καλή. Λάβαμε τις κρατήσεις online και πληρώσαμε με πιστωτική κάρτα. Στο αντίστοιχο λιμάνι θα μπορούσαμε να πάρουμε τα πραγματικά χάρτινα εισιτήρια χωρίς κανένα πρόβλημα. Όποτε υπήρχαν αλλαγές στη ναυτιλιακή κίνηση, ενημερωνόμασταν μέσω email από τα Ferries στην Ελλάδα. Αλλά αυτό συνέβη μόνο μία φορά. Μας δόθηκαν επίσης οι τελευταίες πληροφορίες σχετικά με τον Covid. Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την κράτηση και προτείνουμε τα Ferries στην Ελλάδα.
T. M.
Strongly recommended booking engine for ferry tickets to the Greek islands!
Just booked my ferry tickets for my summer 2021 holiday to Paros, Naxos and Amorgos in June. Great booking engine, excellent customer support, highly reliable and with all itineraries (timetables & ferry crossings) included.
Can't wait to be on board soon! Stay safe.
(Μεταφρασμένο)
Συνιστάται ανεπιφύλακτα μηχανή κρατήσεων για ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα ελληνικά νησιά!
Μόλις έκλεισα τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά μου για τις καλοκαιρινές μου διακοπές του 2021 στην Πάρο, τη Νάξο και την Αμοργό τον Ιούνιο. Εξαιρετική μηχανή κρατήσεων, εξαιρετική υποστήριξη πελατών, εξαιρετικά αξιόπιστη και με όλα τα δρομολόγια (δρομολόγια & διελεύσεις πορθμείων) που περιλαμβάνονται.
Ανυπομονώ να μπω σύντομα! Μείνε ασφαλής.
J. C.
(Μεταφρασμένο) Όλα πήγαν πολύ καλά, είτε ήταν το ταξίδι προς τα έξω είτε η επιστροφή Αθήνα-Πάρο
(Αρχικό κείμενο)
Tout s'est très bien passé, que cela soit l'aller, ou le retour Athènes-Paros
O. M.
Very helpful staff when answering our questions. I liked very much the email on directions to get tickets and departure from Piraeus. At agency, it went OK. We also enjoyed the boat Blue Star Ithaca very much.
(Μεταφρασμένο)
Πολύ εξυπηρετικό προσωπικό όταν απαντά στις ερωτήσεις μας. Μου άρεσε πολύ το email για οδηγίες για να βγάλω εισιτήρια και αναχώρηση από Πειραιά. Στο πρακτορείο πήγε εντάξει. Απολαύσαμε επίσης πολύ το σκάφος Blue Star Ithaca.
M. M.
Hello, thank you. Are there any tickets near the port or should I cut off before
(Μεταφρασμένο)
Γεια ευχαριστω. Υπάρχουν εισιτήρια κοντά στο λιμάνι ή να τα κόψω πριν
J. P.
Nice trip, staff and equipment
(Μεταφρασμένο)
Καλό ταξίδι, προσωπικό και εξοπλισμός
E. M.
(Μεταφρασμένο) Πραγματικό χάος.
(Αρχικό κείμενο)
Verdadeira bagunça.
M. T.
Is there a trip, today
(Μεταφρασμένο)
Υπάρχει ταξίδι σήμερα
G. A.
A. M. B.
g.
R. W.
N. f.
Ε. Π.
v. t.