Αξιολογήσεις για ΕΦΚΑ Ενιαίος φορέας κοινωνικής ασφάλισης (πρώην ΙΚΑ). (Σχολείο) στην Σούδα (Κρήτη).
ΕΦΚΑ Ενιαίος φορέας κοινωνικής ασφάλισης (πρώην ΙΚΑ)
Λ. Κωνσταντίνου, Λεωφ. Καραμανλή 99, Σούδα 732 00, Ελλάδα
Περιγραφή
Πληροφορίες για το ΕΦΚΑ Ενιαίος φορέας κοινωνικής ασφάλισης (πρώην ΙΚΑ), Σχολείο στην Σούδα (Κρήτη)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει χαμηλή αξιολόγηση, αυτό δεν σημαίνει ότι προσφέρει κακές υπηρεσίες ή ότι δεν συμπεριφέρεται καλά στους πελάτες του. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις οι άνθρωποι δίνουν αξιολογήσεις μόνο όταν είναι θυμωμένοι με μια υπηρεσία και όχι όταν είναι ευχαριστημένοι με αυτήν.
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του ΕΦΚΑ Ενιαίος φορέας κοινωνικής ασφάλισης (πρώην ΙΚΑ)
Κυριακή
Ανοιχτό όλο το 24ωρο
Δευτέρα
Ανοιχτό όλο το 24ωρο
Τρίτη
Ανοιχτό όλο το 24ωρο
Τετάρτη
Ανοιχτό όλο το 24ωρο
Πέμπτη
Ανοιχτό όλο το 24ωρο
Παρασκευή
Ανοιχτό όλο το 24ωρο
Σάββατο
Ανοιχτό όλο το 24ωρο
Δημοφιλείς ώρες
Κυριακή
6 | |
---|---|
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
21 | |
22 | |
23 | |
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Δευτέρα
6 | |
---|---|
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
1 | |
2 | |
3 |
Τρίτη
6 | |
---|---|
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Τετάρτη
6 | |
---|---|
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
22 | |
23 | |
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Πέμπτη
6 | |
---|---|
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Παρασκευή
6 | |
---|---|
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Σάββατο
6 | |
---|---|
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 | |
22 | |
23 | |
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 |
Αξιολογήσεις του ΕΦΚΑ Ενιαίος φορέας κοινωνικής ασφάλισης (πρώην ΙΚΑ)
E. D.
Οι υπάλληλοι του εφκα Χανίων είναι πάρα πολύ εξυπηρετικοί για το δυναμικό τούς που αυτό είναι μονάδα από ότι καταλαβαίνουμε όλοι όταν πηγαίνουμε εκεί .
Τούς αξίζουν πολλά συγχαρητήρια.
Y. K.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση με ευγενικούς υπαλλήλους.
Σ. Τ.
Δεν ξέρω τι θα γίνει όταν άνθρωποι σαν τον Διευθυντή κ Αννετακη Στυλιανό συνταξιοδοτηθούν.
Δεν υπάρχει αυτή η επαφή που αυτός ο άνθρωπος δημιουργεί με το κοινό .
Τέτοια επαναλαμβανόμενη επί σειράς ετών βοήθεια & υποστήριξη, χωρίς ανταλλάγματα και σκοπούς , δυσκολα διαθέτουν ακόμα & επιχειρηματίες στα καταστήματα τους !
Κ Στέλιο δεν έχω αλλά λόγια .
Ευχαριστώ .
I. S.
Μεγάλη ποικιλία αγροτοεφοδίων .
M. P.
Οι ουρές είναι κάτι για το οποίο ρίχνω την ευθύνη αποκλειστικά στο Κράτος που ορίζει τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και τον αριθμό των υπαλλήλων. Όση ώρα περίμενα για να βγάλω βιβλιάριο στο γιο μου παρακολουθούσα τους ανθρώπους μπροστά και πίσω από τις θυρίδες. Με εντυπωσίασε η υπομονή τους, η υπευθυνότητά τους και το γεγονός ότι έπαιρναν γρήγορα αποφάσεις έτσι ώστε ελλειπή στοιχεία από αυτά που έφερναν οι εξυπηρετούμενοι να μην αποτελέσουν εμπόδιο στο να ολοκληρώσουν τη διαδικασία για την οποία ήρθαν αυθημερόν και επί τόπου. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην κ. Νεκταρία Μαυράκη που με εξυπηρέτησε με εντυπωσιακή ευγένεια, υπομονή και αποτελεσματικότητα που απέρρεε από όσα συνάγω από την καλή γνώση του αντικειμένου και ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσους παρατήρησα ή συνέβαλαν στην οργάνωση του Τμήματος.
P. A. M.
Το πρωι είχαμε φτάσει στο 12 μέχρι να ανάψουν τον πίνακα με τα νούμερα. Μέχρι τότε το ένα γκισέ εξυπηρέτησε μία κυρία που είχε φέρει τις υποθέσεις από όλο της το σόι. Επιπλέον ζητήσαμε από την υπάλληλο κάτι ξεκάθαρα και μας έδωσε αυτό που νόμιζε εκείνη ότι θέλαμε. Τελικά άδικα περιμέναμε στο μητρώο για κάρτα ενσήμων, έπρεπε να πάμε στα"έσοδα"όπου δεν υπήρχε ουρά.
N.
Ασφαλιστικός φορέας, περισσότεροι οι αλλοδαποί από τους Έλληνες.
Το προσωπικό ενώ είναι ενταγμένο στην εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου (ευτυχώς όχι ολοι) έχει δηλώσει λίγο τη μυτούλα ψηλά.
Α. Μ.
Από ατομική εμπυρία με το τμήμα οικοδομών γιά ένσημα στήν οικοδομή μου, βρήκα κατανόηση, προθυμία, και εξυπηρέτηση!!! Παρ όλες τίς εκκρεμότητες πρός το ΙΚΑ σε μισή ώρα όλα είχαν διευθετηθεί!!! Και ευχαριστώ πολύ τήν υπάλληλο από το βήμα αυτό!!!
A. G.
Είναι ένας πολύ προσιτός χώρος έξω από την πόλη αλλά πολύ κοντά πας και με τα πόδια οι υπάλληλοι πολύ χαμογελαστοι και έτοιμοι να σε εξυπηρετήσουν
A. G.
3 αστερια και πολυ! Απαραδεκτο το ψυχος και η αδικαιολογητη αναμονη στις τεραστιες αιθουσες. Οι γιατροι δε φταινε,βοηθανε οσο μπορουν και αυτοι και το προσωπικο. Η διοικηση ομως.. Καλη τυχη και αποτελεσματα!
T. A.
Είχα ραντεβού για τεστ PAP.Εξυπηρετηθηκα άμεσα,δεν αντιμετώπισα κανένα προβλημα.Πολυ ευγενικό η μαία!
Γ. Κ.
Στο Ιατρικό Τμήμα πολύ καλή εξυπηρέτηση. Για όσες ειδικότητες έχουν τα ραντεβού ακολουθούνται με εξαιρετική ακρίβεια. Εξυπηρέτηση...νοιώθεις άνθρωπος. Στο διοικητικό κτίριο και ειδικά στο Μητρώο σε πιάνει απελπισία.
K. C.
Το προσωπικό κάνει ότι μπορεί καλύτερο, αλλά υπάρχει ακόμα μεγάλο τέρας γραφειοκρατείας.
G. D.
Πολύ καλά παιδιά
Κ. Μ.
Είμαστε πίσω στην οργάνωση καλή εξυπηρέτηση με Άργους όμως ρυθμούς για αιματολογικές εξετάσεις αναμονή μιας ώρας και εκσυγχρονισμος χρειάζεται επίσης να στέλνουν αποτελέσματα ηλεκτρονικά μετά από συνενεση τι είναι τούτο να πρέπει να πας και συγκεκριμένες ώρες μάλιστα!!!
Ν. Μ.
Φοβερές οι μαιες για το τεστ παπ!! Ευγενεστατες, πολύ εξηπηρετικες!! Πολλά συγχαρητήρια σε αυτή τη καταπληκτική ομάδα!!
Ν. -. Σ. «. Ν. Μ.
Τον καλύτερο και ποιό εξυπηρετικό Διευθυντή στην Ελλάδα.
M. P.
Ιδιαίτερα καλοί άνθρωποι, οι γιατροί και οι νοσηλευτές
G. M.
Αν και ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε είχε καλή πρόθεση μέχρι να ανακαλύψω που πρέπει να απευθυνθώ είχε την περιπέτεια του. Το δημόσιο θα παραμείνει δημόσιο.
F. A. p. w. o. t.
Για τη δουλειά που πήγα πολύ καλή εξυπηρέτηση σε 2 τμήματα. Άξιο επαίνου η συμπεριφορά των υπαλλήλων ...
B. S.
Πολύ αναμονή.. Λίγο πρωσοπικο.. Σε κάθε περίπτωση απαιτεί γερά νεύρα
Ε. Κ.
Δημόσια Υπηρεσία,με σχετικά καλή οργάνωση. Μπορούσε να ήταν και καλύτερη.
Ε. Π.
Είναι το στολίδι της πόλης μας Χρησιμοποιω τις υπηρεσίες του τα τελευταία πέντε χρόνια
G. I.
Προσπαθούν η γιατροί αλλά χρειάζεται παραπάνω προσωπικό σε όλους τους τομείς.
Β. Χ.
Άψογη εξυπηρέτηση κατόπιν ραντεβού
f. c.
Άριστη και ευγενική εξυπηρέτηση, παρά τον κόσμο που είχε μαζευτεί
Λ. Σ.
Μια χαρά λειτουργεί το σύστημα !!ευχάριστη η έκπληξη μού.
A. Z. (.
αν και σπανιο στο ελληνικό δημόσιο ήταν όλα μια χαρά χώρος καπιο πρόβλημα
s. k.
Διοικητικοί Υπάλληλοι επιοικως απαραδεκτοι στα Κεπα και στο μητρώο...Το Ιατρικο προοσωπικο σωζει την κατασταση...
O. M.
Παρά το μειωμένο προσωπικό, η εξυπηρέτηση είναι καλή
s.
Οι υπαλληλοι κανουν το καλυτερο δυνατον, αλλα η γραφειοκρατια δεν παλευεται
Á. P.
Έλλειψη προσωπικού...όπως κάθε δημόσια υπηρεσία πάσχει.
C. S.
Εξυπηρετικοί. Μη σου χρειαστεί βέβαια αλλά τουλάχιστον είναι οκ.
Σ. Χ.
Το δημοσιο οπως ποτε δεν ειχα φανταστει. Εξυπηρετικο και φιλοξενο.
M. P.
Καλο θα ηταν να φοράνε ολοι οι υπάλληλοι σωστά τις μάσκες!!!
H. M.
Είναι όλοι οι εργαζόμενοι πολύ ευγενικοί και εξυπηρετικό.
T. K. (.
Εξυπηρέτηση καλη, άλλα για κάλο δεν πας ποτέ εκει.
T. S. P. S.
Ιατρικη χωρις εξοπλισμο δεν γινεται....τι να κανει και ο γιατρος....
K. M.
Για δημόσιος οργανισμός Καλά τα πάει.
A. N. A. /. A.
Αναβάθμισμενες Υπηρεσίες, εξυπηρέτηση με Ευγενία και υπομονή απο το προσωπικό
H. F.
Ένα θέμα υπάρχει με το πάρκινγκ αλλά κατά τα άλλα καλά
Κ. Π.
Είναι χώρος με κοινωνική προσφορά
P. D.
Έχει πόλους ανθρώπους με αέρια
N. F.
Αξιόλογη προσπάθεια. Μπράβο σε όλους
M. K.
Θέλει περισσότερους υπαλλήλους!
Σ. Φ.
Φαρμακείο ΕΟΠΠΥ. Συγχαρητήρια στο προσωπικό
A. P.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, καθαριότητα παντού
V. S.
Το φαρμακείο δουλεύει άψογα!!
P. G.
Άριστες ιατρικές υπηρεσίες
Α. Α.
Πραγματικά καλή εξυπηρέτηση...
Β. «. Γ.
👏
Ξ. Π.
Με εξυπηρέτησαν άμεσα εξ αποστάσεως
K. A.
Χαλαρά...
Σ. Μ.
Χωρίς σχόλια!
m. m.
Είμαι ο ιδιοκτήτης
S. A.
Κλασικό δημόσιο............
Μ. Β.
Τώρα εξυπηρετούν καλυτερα
Μ. Μ.
Υπηρεσίες για ασφαλισμενους
D. D.
Έλεος πια
M. P.
Αναμονή στην ουρά....
A. P.
Ικα...
Σ. Σ.
Οχι αμεση Εξυπηρετηση
Γ. Φ.
Ελάχιστοι υπάλληλοι
Χ. Γ.
Αψογη εξυπηρετηση Ευγενικη αντιμετωπιση
Ρ. Π.
Xania
M. P.
kalo
E. G.
Τέλεια εξυπηρέτηση
R. X.
Άριστη εξυπηρέτηση
e. f.
Μέτρια
Γ. Κ.
Αδιάφοροι
c. S. V. C.
Χαμος
Ρ. Μ.
Γρήγορη εξυπηρέτηση
N. S.
Οκ
Χ. Μ.
Άψογη εξηπηρετηση
Α. Ψ.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
j. p.
Εξυπηρετικό
T. S.
Εξυπηρέτηση
T. K.
Αμεση εξυπηρετηση!!!!!
c. 8.
Εξυπηρέτηση
G. A.
The recent experience was shameful. As an expat Canadian, my wife and I were exploring the possibility of repatriating to Greece. After an almost five hour wait we got no further than when we went in. It seemed like the public servant was looking for an opportunity to deny us the help we needed. As an example, we could not send a copy of a document electronically because their inbox was full and would therefore take her too long to retrieve. There didn't seem to be problem a little earlier when another gentleman persuaded the same servant to accept his document via email. It seems he reached the cut-off point!
If this, in itself, was not bad enough, there were three near altercations between the security servant at the entrance and people asking for help and/or information. One of them was a young lady who seemed desperate to get an appointment. The saddest part of all this is that noone was fazed by all the commotion. It seems like this is part of everyday life in Greece.
Follow up: A friend, who I enabled to represent me, was able to get an appointment within a week and then acquire an AMA number for me -- all in less than half an hour! I was impressed. There is hope! Changed my rating......
(Μεταφρασμένο)
Η πρόσφατη εμπειρία ήταν επαίσχυντη. Ως εκπατρισμένος Καναδός, η γυναίκα μου και εγώ διερευνούσαμε την πιθανότητα επαναπατρισμού στην Ελλάδα. Μετά από σχεδόν πέντε ώρες αναμονής δεν φτάσαμε περισσότερο από όταν μπήκαμε μέσα. Φαινόταν ότι ο δημόσιος υπάλληλος έψαχνε μια ευκαιρία να μας αρνηθεί τη βοήθεια που χρειαζόμασταν. Για παράδειγμα, δεν μπορούσαμε να στείλουμε ένα αντίγραφο ενός εγγράφου ηλεκτρονικά επειδή τα εισερχόμενά τους ήταν γεμάτα και ως εκ τούτου θα χρειαζόταν πολύ χρόνο για να το ανακτήσει. Δεν φαινόταν να υπάρχει πρόβλημα λίγο νωρίτερα όταν ένας άλλος κύριος έπεισε τον ίδιο υπηρέτη να δεχτεί το έγγραφό του μέσω email. Φαίνεται ότι έφτασε στο σημείο αποκοπής!
Αν αυτό από μόνο του δεν ήταν αρκετά κακό, υπήρξαν τρεις σχεδόν καυγάδες μεταξύ του υπαλλήλου ασφαλείας στην είσοδο και των ανθρώπων που ζητούσαν βοήθεια ή/και πληροφορίες. Ένας από αυτούς ήταν μια νεαρή κυρία που φαινόταν απελπισμένη να πάρει ένα ραντεβού. Το πιο λυπηρό μέρος όλων αυτών είναι ότι κανένας δεν ενοχλήθηκε από όλη την ταραχή. Φαίνεται ότι αυτό είναι μέρος της καθημερινότητας στην Ελλάδα.
Συνέχεια: Ένας φίλος, στον οποίο επέτρεψα να με εκπροσωπήσει, μπόρεσε να κλείσει ένα ραντεβού μέσα σε μια εβδομάδα και στη συνέχεια να αποκτήσει έναν αριθμό AMA για μένα -- όλα σε λιγότερο από μισή ώρα! Ήμουν εντυπωσιασμένος. Υπαρχει ΕΛΠΙΔΑ! Άλλαξα τη βαθμολογία μου......
D. L.
Mr Papadakis in the department of building permit was very helpful and help me right away
(Μεταφρασμένο)
Ο κ. Παπαδάκης στο τμήμα οικοδομικών αδειών ήταν πολύ εξυπηρετικός και με βοήθησε αμέσως
J. D.
Long waiting yet it is for government offices in Greece quite normal so be ready for it.
(Μεταφρασμένο)
Πολύς χρόνος αναμονής, αλλά είναι φυσιολογικό για τα κυβερνητικά γραφεία στην Ελλάδα, οπότε να είστε έτοιμοι για αυτό.
S. D.
Went to the dentist here. She is very skilled and for the first time in my life I had no need of any anaesthetic.
From now on I will have no fear of going to the dentist
(Μεταφρασμένο)
Πήγε στον οδοντίατρο εδώ. Είναι πολύ επιδέξιος και για πρώτη φορά στη ζωή μου δεν χρειαζόμουν αναισθητικό.
Από εδώ και πέρα δεν θα φοβάμαι να πάω στον οδοντίατρο
V. F.
(Μεταφρασμένο) Έπρεπε να ενεργοποιήσω την κοινωνική ασφάλιση (κοινωνική ασφάλιση) μετά την εγγραφή μου στο τοπικό INPS (ΑΜΚΑ). Τα κάναμε όλα μέσα σε λίγα λεπτά.
(Αρχικό κείμενο)
Dovevo attivare l'assicurazione sociale ( previdenza sociale) dopo essermi iscritto alla locale INPS (AMKA). Abbiamo fatto tutto in pochi minuti.
p. c.
State institute and that's always a hard one in Greek. But with patience it works out.
(Μεταφρασμένο)
Κρατικό ινστιτούτο και αυτό είναι πάντα δύσκολο στα ελληνικά. Αλλά με υπομονή τα καταφέρνει.
R. S.
Remember to bring anything in the way of paperwork that may be required. Come early to ensure that you will be seen, and be prepared to wait.
(Μεταφρασμένο)
Θυμηθείτε να φέρετε οτιδήποτε παρεμποδίζει τη γραφειοκρατία που μπορεί να απαιτηθεί. Ελάτε νωρίς για να βεβαιωθείτε ότι θα σας δουν και να είστε έτοιμοι να περιμένετε.
T. K.
Social security in greece . Not very efficient but helpful staff
(Μεταφρασμένο)
Κοινωνική ασφάλιση στην Ελλάδα. Δεν είναι πολύ αποτελεσματικό αλλά εξυπηρετικό προσωπικό
N. M. T.
A clockwork Orange citation with pleasant faces and trying to do do the best they can...
(Μεταφρασμένο)
Μια κουρδιστό πορτοκαλί παραπομπή με ευχάριστα πρόσωπα και προσπαθώντας να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν...
G. S.
Went for blood tests. Professional and very helpful
(Μεταφρασμένο)
Πήγε για εξετάσεις αίματος. Επαγγελματίας και πολύ εξυπηρετικός
t. r.
The earlier you get there the better the overall experience
(Μεταφρασμένο)
Όσο νωρίτερα φτάσετε εκεί τόσο καλύτερη είναι η συνολική εμπειρία
i. k.
Super
(Μεταφρασμένο)
Σούπερ
I. B.
Ok
(Μεταφρασμένο)
Εντάξει
D. v. P.
Very difficult time for me...
(Μεταφρασμένο)
Πολύ δύσκολη στιγμή για μένα...
t. z.
Good
(Μεταφρασμένο)
Καλός
B. D.
Prompt friendly service.
(Μεταφρασμένο)
Άμεση φιλική εξυπηρέτηση.
M. S.
Very helpful
(Μεταφρασμένο)
Πολύ χρήσιμο
m. e.
(Μεταφρασμένο) Κυβερνητικό συμφέρον
(Αρχικό κείμενο)
مصلحه حكوميه
Χ. Τ.
Ι. Κ.
Α. Μ.