Αξιολογήσεις για Τζαμί Τζισδαράκη (Μουσείο Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού). (Μουσείο) στην Αθήνα (Αττική).
Τζαμί Τζισδαράκη (Μουσείο Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού)
Άρεως 1, Αθήνα 105 55, Ελλάδα
Περιγραφή
Πληροφορίες για το Τζαμί Τζισδαράκη (Μουσείο Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού), Μουσείο στην Αθήνα (Αττική)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Αξιολογήσεις του Τζαμί Τζισδαράκη (Μουσείο Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού)
S. G.
Πάντα μου έκανε εντύπωση αυτό το τζάμι, μιας και δεν γνώριζα τίποτε γι' αυτό. Κι όμως η ιστορία του είναι ενδιαφέρουσα. Οικοδομήθηκε το 1759 από τον βοεβοδα της Αθήνας Μουσταφά Αγα Τζισδαρακη, ο οποίος χρησιμοποίησε ως πρώτη ύλη μια κολώνα από την Βιβλιοθήκη του Αδριανού, την οποία και ανατίναξε. Η πράξη του αυτή οδήγησε στην καθαίρεσή του καθώς και στην επιδρομή πανωλης στην Αθήνα τον επόμενο χρόνο μιας και θεωρήθηκε ως βεβηλη. Μετά την απελευθέρωση της Αθήνας χρησιμοποιήθηκε ως κτίριο για τη δημογεροντια και στα χρόνια του Οθωνα λειτούργησε ποικιλοτροπως ως φυλακή, στρατόπεδο και αποθηκη. Το 1915 ο αρχιτέκτονας Ορλανδος το ανακατασκευασε και λειτούργησε ως "Μουσείο Ελληνικών Χειροτεχνηματων" Το 1966 ο εξόριστος βασιλιάς της Σαουδικής Αραβίας Σαουντ προσευχηθηκε σε αυτό το χώρο και τέλος από το 1973 αποχώρησαν τα γραφεία και η έκθεση του Μουσείου. Σήμερα απλά στέκεται όρθιο μαρτυρωντας τις αναμνήσεις μιας άλλης εποχής...
D. K.
Παραδοσιακό σύμβολο, δείτε και ένα γκράφιτι σε ΚΑΦΑΟ μπροστά
Π. Μ.
Τίποτα το ιδιαίτερο. Καλό για μια βόλτα 5 λεπτών. Τίποτα περισσοτερο
Α. Κ.
Ακριβως απεναντι απο την εισοδο του ηλεκτρικου.
S. E.
Το Τζάμι και το Μοναστηράκι από ψηλά
Κ. Κ.
Το Τζαμί Τζισταράκη (ή Τζισδαράκη) είναι οθωμανικό τζαμί το οποίο κατασκευάστηκε το 1759 στην πλατεία Μοναστηρακίου, στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα λειτουργεί ως παράρτημα του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης και στεγάζει τη Συλλογή Κεραμικής του Β. Κυριαζόπουλου.
Πηγή: Wikipedia
C. K.
ΤΖΑΜΙ ΤΖΙΣΤΑΡΑΚΗ
Μουσουλμανικό τέμενος που οικοδομήθηκε από τον Οθωμανό βοεβόδα των Αθηνών Τζισταράκη.
Σύμφωνα με την παράδοση, κατά την παρασκευή του απαιτούμενου για την οικοδομή ασβέστη, χρησιμοποιήθηκε το υλικό ενός κίονα από τον ναό του Ολυμπίου Διός, το πιθανότερο όμως είναι ότι επρόκειτο για κίονα της παρακείμενης ρωμαϊκής βιβλιοθήκης του Αδριανού.
Σήμερα στεγάζει παράρτημα του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης. Το 1966 ευπρεπίστηκε καταλλήλως προκειμένου να προσευχηθεί ο εξόριστος τότε στην Ελλάδα έκπτωτος βασιλιάς της Σαουδικής Αραβίας Ιμπν Σαούντ.
B. A.
Πολύ όμορφο κτίριο μέσα κι έξω και απίστευτης ομορφιάς οι πίνακες με τα δημιουργήματα!!Η γυναίκα που ήταν στο ταμείο το πρωί ήταν εξυπηρετικότατη,μου έδωσε κι επιπλέον φωτογραφίες!!
Λ. Τ.
Το Τζαμί Τζισταράκη είναι οθωμανικό τζαμί το οποίο κατασκευάστηκε το 1759 στην πλατεία Μοναστηρακίου, στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα λειτουργεί ως παράρτημα του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης και στεγάζει τη Συλλογή Κεραμικής του Β. Κυριαζόπουλου.Βικιπαίδεια
k. 3.
Όμορφο κτίριο.
P. D.
Το Τζαμί Τζισταράκη είναι οθωμανικό τζαμί το οποίο κατασκευάστηκε το 1759 στην πλατεία Μοναστηρακίου, στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα λειτουργεί ως παράρτημα του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης και στεγάζει τη Συλλογή Κεραμικής του Β. Κυριαζόπουλου.
B. S.
Ενδιαφέρον χώρος που την συγκεκριμένη εποχή που το επισκευτηκαμε φιλοξενούσε μια έκθεση έργων τέχνης.
n. p.
Παλαιό τζαμί
E.
Το ιστορικό μας κέντρο τέλειο
Τ. Γ.
Για μας που μένουμε Δράμα ξέρουμε..
G. P.
Απαραίτητη μια επίσκεψη.
G. &. T.
Φοβερό μνημείο!
S. P.
Είναι αρκετά ενδιαφέρον
X.
(Μεταφρασμένο) Το Τζαμί Τζισταράκη είναι ένα οθωμανικό τζαμί που χτίστηκε το 1759 στην πλατεία Μοναστηρακίου στην Αθήνα, Ελλάδα. Σήμερα λειτουργεί ως παράρτημα του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης
(Αρχικό κείμενο)
La Mezquita Tzistarakis es una mezquita otomana construida en 1759 en la plaza Monastiraki de Atenas, Grecia. Actualmente funciona como anexo del Museo de Arte Popular Griego
R. T.
(Μεταφρασμένο) Το τζαμί έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία δημιουργίας.
Το τζαμί Τσισταράκη βρίσκεται δίπλα στην πλατεία Μοναστηρακίου. Αυτό είναι ένα ίχνος της οθωμανικής κατοχής στην Ελλάδα. Η Αθήνα καταλήφθηκε από τους Τούρκους το 1456, απελευθερώθηκε τον Μάρτιο του 1833. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σπίτια που χτίστηκαν αυτή την περίοδο. Το τζαμί Τσισταράκη ονομάζεται και Κάτω Σιτριβάνιου Τζαμί. Χτίστηκε το 1759 από τον Τούρκο κυβερνήτη Μουσταφά Αγά (ή Τσισταράκη).
Μια στοά με τέσσερις κίονες βρίσκεται στην πρόσοψη του τζαμιού. Αυτό το κτίριο είναι καλά ορατό από την πλατεία Μοναστηρακίου και η γκαλερί είναι δύσκολο να μην παρατηρήσετε. Ο χώρος για την ανέγερση του τζαμιού δεν επιλέχθηκε τυχαία. Την εποχή της Τουρκοκρατίας, το Μοναστηράκι θεωρούνταν η κύρια συνοικία της Αθήνας.Κοντά υπήρχε μια αγορά και εμπορικοί δρόμοι, όπου μπορούσες να αγοράσεις οτιδήποτε: από περιττά σκουπίδια μέχρι κοσμήματα.
Οι τοπικοί θρύλοι λένε: για να εφοδιάσει τους οικοδόμους με ασβεστοκονίαμα, ο Τσισταράκης κατέστρεψε τη 17η στήλη του Ναού του Ολυμπίου Διός. Παρεμπιπτόντως, σύμφωνα με τους τουρκικούς νόμους, η καταστροφή αρχαίων μνημείων ήταν απαγορευμένη.
Τέτοια βαρβαρότητα εξόργισε τους Αθηναίους, φήμες διαδόθηκαν στην πόλη ότι αυτό θα έφερνε μια αρχαία κατάρα σε όλους, ο Τσισταράκης όχι μόνο ξεπέρασε την εξουσία του, αλλά προκάλεσε και προβλήματα. Φέτος ξέσπασε επιδημία πανώλης στην Αθήνα. Για αυτό κατηγορήθηκε ο Τσισταράκης. Απομακρύνθηκε από την εξουσία και τελικά δηλητηριάστηκε.
Το κτίριο του τζαμιού κατασχέθηκε από το κράτος μετά την ανεξαρτησία της Ελλάδας τον 19ο αιώνα. Πρώτα απ' όλα κατέστρεψαν τον μιναρέ, που ήταν φυσικά αναπόσπαστο μέρος του τζαμιού. Κατά τα άλλα, το κτίριο δεν έχει αλλάξει πολύ, απλά ήταν άδειο για πολύ καιρό.
Το 1981 εγκαταστάθηκε εδώ το μουσείο κεραμικής, που εντάσσεται στο μουσείο ελληνικής λαϊκής τέχνης.
Η ιστορία της εμφάνισης αυτής της έκθεσης είναι αρκετά ενδιαφέρουσα. Το μουσείο έλαβε ως δώρο μια υπέροχη συλλογή κεραμικών από τον καθηγητή Βασίλη Κυριαζόπουλο. Συνέβη το 1974. Αποφασίστηκε να τοποθετηθεί αυτή η συλλογή σε έναν ιδιαίτερο χώρο. Το ανακαινισμένο κτίριο του πρώην τζαμιού ήταν αρκετά κατάλληλο.
(Αρχικό κείμενο)
Мечеть має дуже цікаву історію створення.
Мечеть Цістаракіса знаходиться поруч з площею Монастираки. Це слід османської окупації Греції. Афіни були захоплені турками в 1456 році, звільнені в березні 1833 року. Будинки, побудовані в цей період, представляють особливий інтерес. Мечеть Цістаракіса також називають мечеттю Като Сітріваніу. Побудована вона була в 1759 році турецьким намісником Мустафою Ага (або Цістаракісом).
На фасаді мечеті розташовується галерея з чотирма колонами. З площі Монастираки ця будівля добре проглядається, і галерею важко не помітити. Місце для будівництва мечеті було обрано не випадково. В епоху Османської імперії Монастираки вважався головним районом Афін.Неподалік розташовувався ринок і торгові ряди, де купити можна було що завгодно: від непотрібного мотлоху до коштовностей.
Місцеві перекази розповідають: для того, щоб забезпечити будівельників вапняним розчином, Цістаракіс зруйнував 17-ю колону храму Зевса Олімпійського. До речі, за турецькими законами, руйнування античних пам'яток було заборонено.
Таке варварство обурило афінян, по місту поповзли чутки, що це приверне стародавнє прокляття на всіх, Цістаракіс не тільки перевищив повноваження, а й накликав біду. В цей рік в Афінах спалахнула епідемія чуми. Звинуватили в цьому Цістаракіса. Він був відсторонений від влади і, в кінцевому рахунку, отруєний.
Будівля мечеті конфісковано державою після набуття Грецією незалежності в XIX столітті. Насамперед знищили мінарет, який був, звичайно, невід'ємною частиною мечеті. В іншому будівля сильно не змінилося, довгий час воно просто пустувало.
У 1981 році тут розмістили музей кераміки, який є частиною музею грецького народного мистецтва.
Історія появи цієї експозиції досить цікава. Музей отримав в дар від професора Васілеса Кірьязопулоса чудове зібрання кераміки. Це сталося в 1974-му році. Було прийнято рішення розмістити цю колекцію в спеціальному місці. Відреставрована будівля колишньої мечеті цілком підійшло.
M. I.
UPON THE OTTOMAN CONQUEST OF Athens, the Sultan decided to allow the city to be multi-ethnic, issuing an edict to protect and repurpose most temples and monuments for public use. This edict was in effect during the duration of the regime’s occupation.
In 1759, the Ottoman governor of Athens, Mustapha Agha Tzistarakis, ordered the building of a mosque in Monastiraki Square. In violation of the Sultan’s edict, Tzistarakis destroyed one of the pillars of an ancient Greek temple (either the Temple of Olympian Zeus or Hadrian’s Library) to make lime for the building.
Local superstition at the time was that the destruction of temples brought epidemics in its wake. Therefore, once the locals discovered that the mosque was made from a destroyed temple piece, they became so infuriated that the Sultan banished Tzistarakis from Athens to appease them. That banishment apparently was not enough, as Tzistarakis was later assassinated.
The square two-story building was capped with a hemispherical dome sitting on an octagonal base, roofed with ceramic tile. The interior was originally floor to dome, but is now two levels. On the western side of the building, there is an open portico with three arches with three small domes. Above the door, the founder’s put an inscription, which is still visible.
The building served as a mosque until the start of the Greek War of Independence, when it was used as a meeting hall for elders. Upon independence from the Ottomans, the Greek government requisitioned the building and used it in a variety of ways over the years, including as a prison, barracks, warehouse, and venue for military concerts and events. Sometime between 1839 and 1843, the building’s minaret was destroyed.
In 1915, the building went through a renovation and opened in 1918 as first the Museum of Greek Handcrafts. A small addition of offices on the ground level was added in 1920 and in 1923 it was renamed the Museum of Decorative Arts. In 1966, the building was temporarily refurbished to provide a place of prayer for King Saud of Saudi Arabia during his visit to Athens. In 1975 it was converted to an annex of the Museum of Greek Folk Art and still operates as such. In 1981, the building was damaged by an earthquake and was re-opened to the public in 1991. During the earthquake restoration work, additional museum exhibition space was created.
(Μεταφρασμένο)
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ Αθήνας από τους Οθωμανούς, ο Σουλτάνος αποφάσισε να επιτρέψει στην πόλη να είναι πολυεθνική, εκδίδοντας ένα διάταγμα για την προστασία και την επαναχρησιμοποίηση των περισσότερων ναών και μνημείων για δημόσια χρήση. Το διάταγμα αυτό ίσχυε κατά τη διάρκεια της κατοχής του καθεστώτος.
Το 1759 ο Οθωμανός κυβερνήτης της Αθήνας Μουσταφά Αγά Τζισταράκης διέταξε την ανέγερση τζαμιού στην πλατεία Μοναστηρακίου. Παραβιάζοντας το διάταγμα του Σουλτάνου, ο Τζισταράκης κατέστρεψε έναν από τους πυλώνες ενός αρχαίου ελληνικού ναού (είτε του Ναού του Ολυμπίου Διός είτε της Βιβλιοθήκης του Αδριανού) για να φτιάξει ασβέστη για το κτίριο.
Η τοπική δεισιδαιμονία εκείνη την εποχή ήταν ότι η καταστροφή των ναών έφερε επιδημίες στον απόηχο της. Ως εκ τούτου, όταν οι ντόπιοι ανακάλυψαν ότι το τζαμί ήταν κατασκευασμένο από ένα κατεστραμμένο τεμάχιο ναού, εξαγριώθηκαν τόσο πολύ που ο Σουλτάνος έδιωξε τον Τζισταράκη από την Αθήνα για να τους κατευνάσει. Αυτή η εκδίωξη προφανώς δεν ήταν αρκετή, καθώς ο Τζισταράκης δολοφονήθηκε αργότερα.
Το τετράγωνο διώροφο κτήριο καλυπτόταν με ημισφαιρικό τρούλο που κάθεται σε οκταγωνική βάση, στεγασμένο με κεραμικό κεραμίδι. Το εσωτερικό ήταν αρχικά από δάπεδο με τρούλο, αλλά τώρα είναι δύο επίπεδα. Στη δυτική πλευρά του κτιρίου υπάρχει ανοιχτή στοά με τρεις καμάρες με τρεις μικρούς τρούλους. Πάνω από την πόρτα, ο ιδρυτής έβαλε μια επιγραφή, η οποία είναι ακόμα ορατή.
Το κτίριο λειτούργησε ως τζαμί μέχρι την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης, όταν χρησιμοποιήθηκε ως αίθουσα συνεδριάσεων για τους ηλικιωμένους. Μετά την ανεξαρτησία από τους Οθωμανούς, η ελληνική κυβέρνηση απέκτησε το κτίριο και το χρησιμοποίησε με διάφορους τρόπους κατά τη διάρκεια των ετών, όπως φυλακή, στρατώνας, αποθήκη και χώρος για στρατιωτικές συναυλίες και εκδηλώσεις. Κάπου μεταξύ 1839 και 1843, ο μιναρές του κτηρίου καταστράφηκε.
Το 1915, το κτίριο ανακαινίστηκε και άνοιξε το 1918 ως πρώτο Μουσείο Ελληνικής Χειροτεχνίας. Μια μικρή προσθήκη γραφείων στο ισόγειο προστέθηκε το 1920 και το 1923 μετονομάστηκε σε Μουσείο Διακοσμητικών Τεχνών. Το 1966, το κτίριο ανακαινίστηκε προσωρινά για να παρέχει έναν χώρο προσευχής στον βασιλιά Σαούντ της Σαουδικής Αραβίας κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα. Το 1975 μετατράπηκε σε παράρτημα του Μουσείου Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης και εξακολουθεί να λειτουργεί ως τέτοιο. Το 1981, το κτίριο υπέστη ζημιές από σεισμό και άνοιξε ξανά για το κοινό το 1991. Κατά τη διάρκεια των εργασιών αποκατάστασης του σεισμού, δημιουργήθηκε πρόσθετος εκθεσιακός χώρος του μουσείου.
I. N.
A closed moaque! I wish it was open!
(Μεταφρασμένο)
Ένα κλειστό moaque! Μακάρι να ήταν ανοιχτό!
A. D. (.
(Μεταφρασμένο) Είναι η Miss Yidd που βρίσκεται στην πλατεία Πολυσύχναστη απέναντι από το σταθμό του μετρό Εκτός από το ότι είναι κοντά στη χριστιανική εκκλησία Υπάρχουν πολλά ιστορικά μνημεία σε αυτήν την περιοχή.
(Αρχικό κείμενο)
เป็นมิสยิดที่อยู่จตุรัส ที่คึกคักตรงข้ามกับสถานีรถไฟใต้ดิน แถมบัฃใกล้กับโบสถ์คริสต์อีกด้วย บริเวณนี้มีโบราณสถานมากมาย
G. B. A.
(Μεταφρασμένο) Είναι πολύ κακό που είναι κλειστό για λατρεία.
Το τζαμί Dizdar Mustafa Ağa, που ονομάζεται επίσης τζαμί As Lower Şadırvan ή Τζαμί Voyvoda, είναι το δεύτερο τζαμί που μπορεί ακόμα να επιβιώσει και χτίστηκε από τον Mustafa Ağa το 1759-1764 αντί για το παλιό τζαμί. Βρίσκεται στην πλατεία Μονασταράκι της Αθήνας, στην περιοχή που ονομάζεται «Τουρκικό Παζάρι» εκείνη την εποχή.
Το κτίριο διατέθηκε για τη χρήση του ελληνικού στρατού μετά τη λειτουργία του ως τζαμί και χρησιμοποιήθηκε για λίγο ως φυλακή, στρατιωτικό στρατόπεδο και αποθήκη. Το ανακαινισμένο κτίριο άρχισε να λειτουργεί ως το Εθνικό Μουσείο Διακοσμητικών Τεχνών το 1923, και ονομάστηκε το Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης το 1939. Με τη μετακίνηση του μουσείου, το οποίο αναφέρθηκε το 1973, σε άλλο κτίριο, άρχισε να λειτουργεί ως ένα επιπλέον κτίριο όπου η Κεραμική Συλλογή εκτίθεται από το 1975.
(Αρχικό κείμενο)
İbadet'e kapalı olması çok kötü.
Dizdar Mustafa Ağa Camii, Aşağı Şadırvan Camii veya Voyvoda Camii olarak da adlandırılan Atina’nın halen ayakta kalabilen ikinci Camisi olup 1759-1764’de Eski Cami’nin yerine Mustafa Ağa tarafından yaptırılmıştır. Atina’nın Monastıraki meydanında, zamanında “Türk Çarşısı” olarak da adlandırılan bölgede bulunmaktadır.
Bina, Cami olarak faaliyetine son verilmesinin ardından Yunan ordusunun kullanımına tahsis edilmiş, bir süre hapishane, askeri kamp ve depo olarak kullanılmıştır. Daha sonra restore edilen bina 1923’de Dekoratif Sanatlar Milli Müzesi olarak hizmet vermeye başlamış, 1939’da Yunan Halk Sanatları Müzesi olarak isimlendirilmiş; 1973’de anılan Müzenin bir başka binaya taşınması üzerine, 1975’den itibaren Seramik Koleksiyonunun sergilendiği ek bina olarak hizmet etmeye başlamıştır.
H. Ç.
(Μεταφρασμένο) Σε μια μικρή πλατεία στη βόρεια πλευρά πίσω από την πλάκα της Αθήνας, δεν υπάρχει μιναρές από το τζαμί του Ντιζντάρ αγά, υπάρχει μια δυσδιάκριτη εκκλησία όπου κατεβαίνεις πέντε-έξι σκαλοπάτια, και υπάρχει ένας κινητός φρουτοπώλης. Ακριβώς από πίσω φαίνεται ο Παρθενώνας στο λόφο.
(Αρχικό κείμενο)
Atina plaka arkasında kuzey tarafın da küçük bir meydanda Dizdar ağa camii Minaresi yok hemen yanında beş altı basamak merdivenle aşağıya indiğiniz pek de farkedilmeyen bir kilise seyyar meyve satanlar var. Hemen arkada parthenon tepede görünüyor.
F. Y.
It's a traditional Ottoman mosque. The building is quite authentic with it's architecture. However I don't think it's utilized well. It was closed when went there. Such a building in the heart of a touristic square could be in better conditions..
(Μεταφρασμένο)
Είναι ένα παραδοσιακό οθωμανικό τζαμί. Το κτίριο είναι αρκετά αυθεντικό με την αρχιτεκτονική του. Ωστόσο, δεν νομίζω ότι χρησιμοποιείται καλά. Ήταν κλειστό όταν πήγε εκεί. Ένα τέτοιο κτίριο στην καρδιά μιας τουριστικής πλατείας θα μπορούσε να είναι σε καλύτερες συνθήκες..
B. K.
It is a symbol of the Monastiraki square.
(Μεταφρασμένο)
Είναι σύμβολο της πλατείας Μοναστηρακίου.
A. A. K.
Did not realize it was an old Ottoman mosque until my daughter pointed out that it looked like a mosque.
(Μεταφρασμένο)
Δεν κατάλαβα ότι ήταν ένα παλιό οθωμανικό τζαμί μέχρι που η κόρη μου τόνισε ότι έμοιαζε με τζαμί.
l. l.
(Μεταφρασμένο) δίπλα στη βιβλιοθήκη
Δίπλα είναι μια μεγάλη πλατεία με λαοθάλασσα,
Όταν υπάρχουν πολλά άτομα, να προσέχετε τα υπάρχοντά σας.
Ο ξεναγός εκφράζει τις σκέψεις του, τις οποίες βρίσκω ενδιαφέρουσες και διορατικές! Τι πολυεπίπεδη περιγραφή!
🌷Ο κυβερνήτης της Ακρόπολης Xiangkui σε απόσταση,
Οι περισσότεροι από τους ευγενείς στη μέση πλαγιά,
Αυτό το μέρος είναι η καθημερινή ζωή των απλών ανθρώπων στην πόλη με δεκάδες χιλιάδες ασκήσεις.
Οι μικροπωλητές που πουλάνε φρούτα έχουν καλή δουλειά, υπάρχουν πολλά περιστέρια στην πλατεία και υπάρχουν πολλά αναμνηστικά και εστιατόρια τριγύρω!
Κοιτάζοντας ψηλά, μπορείτε να δείτε την Ακρόπολη, αλλά υπάρχουν πολλά μοντέρνα κτίρια μπροστά σας, αυτοκίνητα και λεωφορεία στο δρόμο, πολλοί τουρίστες και διαφορετικές προφορές έρχονται και φεύγουν... Πολύ ενδιαφέρον, αν και φαίνεται εξωπραγματικό !
(Αρχικό κείμενο)
在圖書館旁
旁邊就是人山人海的大廣場,
人多時,小心隨身物品。
導遊心有所感抒發想法,我覺的有趣又很有見地!好有層次感的描寫!
🌷遠處衛城象徴統治者,
中間山坡大多貴族,
此地則是萬頭鑽動的市井小民的平日。
販賣水果的小販生意頗好,廣場上有許多鴿子,週遭紀念品及餐廳也都很多!
仰望即可看到衞城,眼前卻有大量的現代建築,馬路上車水馬龍往來的汽車、巴士,大量的觀光客、不同口音此起彼落⋯⋯,非常有趣,雖然有種不真實的感覺!
b. h.
(Μεταφρασμένο) Πολύ όμορφο, βρίσκεται στην πλατεία Μοναστηρακίου και το βράδυ τα φώτα το κάνουν πιο εντυπωσιακό.
(Αρχικό κείμενο)
Súper bonita, se encuentra en la plaza monastiraki y por la noche las luces la hacen más espectacular.
J. R.
(Μεταφρασμένο) Το να βρίσκεστε σε αυτό το σημείο είναι να αναπνέετε την ιστορία και να ανακαλύψετε ξανά την προέλευση της σκέψης και της δημοκρατίας. Η φασαρία όλων των ειδών ανθρώπων όλων των ηλικιών και καταγωγής σε αυτό το σημείο είναι ένα παράδειγμα συνύπαρξης. Αν είναι όμορφο την ημέρα, είναι ακόμη πιο έντονο το βράδυ, με την Ακρόπολη να φωτίζεται στο βάθος
(Αρχικό κείμενο)
Estar en este punto es respirar historia y reencontrase con los orígenes del pensamiento y la democracia. El bullicio de todo tipo de gente de todas las edades y orígenes en este punto es ejemplo de convivencia. Si de dia es bonito, de noche lo es aún más, con la Acropolis iluminada al fondo
M. H.
Its a tragedy that this beutiful mosque is not allowed by the Greek Authority to be used as a place of worship again! ....... its the same God for everyone !! ......please open it up again as a functioning mosque, many muslim tourists will visit & applaude Greece
(Μεταφρασμένο)
Είναι τραγικό που αυτό το όμορφο τζαμί δεν επιτρέπεται από την Ελληνική Αρχή να χρησιμοποιηθεί ξανά ως χώρος λατρείας! ....... είναι ο ίδιος Θεός για όλους!! ......παρακαλώ ανοίξτε το ξανά ως λειτουργικό τζαμί, πολλοί μουσουλμάνοι τουρίστες θα επισκεφθούν και θα χειροκροτήσουν την Ελλάδα
P. Z.
An old Ottoman mosque at the central square of Monastiraki (at the historical centre of Athens). Nowadays it is a ceramic museum.
(Μεταφρασμένο)
Ένα παλιό οθωμανικό τζαμί στην κεντρική πλατεία του Μοναστηρακίου (στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας). Σήμερα είναι μουσείο κεραμικής.
M. i. h.
(Μεταφρασμένο) Δυστυχώς είναι κλειστό
(Αρχικό κείμενο)
Malheureusement elle est fermée
B. G.
(Μεταφρασμένο) Αξίζει περισσότερο να το δεις από έξω παρά από μέσα. Μερικές φορές φιλοξενεί εκθέσεις. Όταν χτίστηκε, χρησιμοποιήθηκε μια κολόνα από το ναό του Ολυμπίου Διός για να λευκάνει και να σκληρύνει την πρόσοψη. Για το λόγο αυτό διαδόθηκε από την καταγωγή του η λέξη ότι το τζαμί ήταν καταραμένο.
(Αρχικό κείμενο)
Vale más la pena verla desde fuera que desde dentro. A veces aloja exposiciones. Cuando se construyó, se utilizó una columna del templo de Zeus Olímpico para blanquear y endurecer la fachada. Por eso, se corrió la voz desde su origen de que la mezquita estaba maldita.
B. K.
A small mosque without minaret!!! in the Monastraki Spuare.
(Μεταφρασμένο)
Ένα μικρό τζαμί χωρίς μιναρέ!!! στο Μοναστράκι Σπουρέ.
B. L.
Great location, food great, well priced
(Μεταφρασμένο)
Εξαιρετική τοποθεσία, εξαιρετικό φαγητό, καλές τιμές
D. D.
Beautiful old mosque, no one seems to care about
(Μεταφρασμένο)
Όμορφο παλιό τζαμί, κανείς δεν φαίνεται να νοιάζεται
م. ا.
(Μεταφρασμένο) Ένα παλιό τζαμί της εποχής της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, που το ελληνικό κράτος το μετέτρεψε σε έκθεση ή μουσείο!
(Αρχικό κείμενο)
مسجد قديم من عهد الدولة العثمانية حولته الدولة اليونانية الى معرض او متحف !
J. P.
(Μεταφρασμένο) Ανακαλύφθηκε ουσιαστικά κατά τύχη ενώ περιπλανιέται στην Αθήνα. Ωραία, αλλά πολύ πολυσύχναστη περιοχή
(Αρχικό κείμενο)
Objavené v podstate náhodou pri potulkách Atenami. Pekná, ale veľmi frekventovaná oblasť
S. B.
(Μεταφρασμένο) Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να σέβεται τη θρησκεία του Ισλάμ
(Αρχικό κείμενο)
yunan hükümeti İslam dinine saygı göstermeli
G. N.
(Μεταφρασμένο) Χτισμένο το 1759, το τζαμί ανατέθηκε από τον κυβερνήτη (βοεβόδα) της Αθήνας, Μουσταφά Αγά Τζισδαράκη (ήταν Έλληνας;). Σύμφωνα με την παράδοση, ο Τζισδαράκης είχε μία από τις στήλες του Ολυμπίου ή τη βιβλιοθήκη του Αδριανού για να φτιάξει τον ασβέστη που απαιτείται για την κατασκευή του τζαμιού, γεγονός που προκάλεσε σάλο στους κατοίκους. Χάρη στο φιρμάνι (τουρκικό αυτοκρατορικό διάταγμα) που τιμωρούσε τη λεηλασία και την καταστροφή αρχαίων μνημείων, ο Τζισδαράκης απολύθηκε από τη θέση του.
Αυτό το κομψό ισλαμικό κτίριο του 18ου αιώνα συνορεύει με τη μερική αναστήλωση της βιβλιοθήκης του Αδριανού και βρίσκεται δίπλα στη Βυζαντινο-Ορθόδοξη Εκκλησία της Παντάνασσας από τον Μεσαίωνα (θυμηθείτε ότι οι Τούρκοι έδειξαν ανοχή απέναντι στους Χριστιανούς της Αυτοκρατορίας). Είναι επομένως εύκολο να συγκρίνουμε τους τρεις τύπους αρχιτεκτονικής. Η σύνδεση μεταξύ της ελληνορωμαϊκής και της οθωμανικής αρχιτεκτονικής είναι εντυπωσιακή. Οι Ισλαμιστές έχουν ενσωματώσει τα καλύτερα στοιχεία του πρώτου, ελαφρύνοντάς το με την έννοια της μεγαλύτερης κομψότητας και βιρτουόζης, όπως αποδεικνύεται από τη γοητευτική στοά με λεπτές στήλες και εκλεπτυσμένα κεφαλαία. Η βυζαντινή αρχιτεκτονική, από την άλλη πλευρά, σπάει με την ελληνική παράδοση και φαίνεται να έχει εφαρμοστεί για να πετύχει όλα όσα οι αρχαίοι Έλληνες μισούσαν περισσότερο: σκοτάδι ενάντια στη διαύγεια, κοιλότητα ενάντια στο άνοιγμα, κλειστή ατμόσφαιρα, οι στενές αναλογίες, η εικονογραφική ασχήμια των αυστηρών προσώπων ενάντια στην εξιδανικευμένη ομορφιά, τον φόβο της γύμνιας, την εμμονή στο μαρτύριο και τον θάνατο.
(Αρχικό κείμενο)
Construite en 1759, la mosquée fut commanditée par le gouverneur (voïvode) d'Athènes, Moustafa Agha Tzisdarakis (était-il grec?). Selon la tradition, Tzisdarakis fit utiliser l'une des colonnes de l'Olympieion ou de la bibliothèque d'Hadrien pour fabriquer la chaux nécessaire à la construction de la mosquée, ce qui provoqua un vif émoi parmi les habitants. En vertu du firman (édit impérial turc) punissant le pillage et la destruction des monuments antiques, Tzisdarakis fut démis de ses fonctions.
Cet élégant édifice islamique du XVIIIe siècle jouxte l'anastylose partielle de la bibliothèque d'Hadrien et est voisin de l'église byzantino-orthodoxe de la Pantanassa du moyen-âge (rappelons que les Turcs faisaient preuve de tolérance vis-à-vis des chrétiens de l'empire). Il est ainsi aisé de comparer les trois types d'architecture. La filiation entre les architectures gréco-romaine et ottomane est frappant. Les islamiques ont ils ont intégré les meilleurs éléments de la première en l'allégeant dans le sens d'une plus grande élégance et virtuosité, comme en témoigne le ravissant portique aux colonnettes élancées et aux chapiteaux épurés. L'architecture byzantine, en revanche, rompt avec la tradition grecque et semble s'être appliquée à réaliser tout ce que les anciens Grecs détestaient le plus : l'obscurité contre la clarté, la cavité contre l'ouverture, l'atmosphère renfermée, les proportions étriquées, la laideur picturale des visages austères contre la beauté idéalisée, la peur de la nudité, l'obsession du martyre et de la mort.
B. H. T.
Schade, dass man nach der osmanischen Zeit in Athen und anderswo in Griechenland alle Moscheen geschlossen hat und im 21.JH diese antiislamische Politik beibehält. Das passt gar nicht in die Moderne und in die EU Vision auch nicht.
(Μεταφρασμένο)
Είναι κρίμα που μετά την Οθωμανική περίοδο στην Αθήνα και αλλού στην Ελλάδα όλα τα τζαμιά έκλεισαν και αυτή η αντιισλαμική πολιτική διατηρείται στον 21ο αιώνα. Αυτό δεν ταιριάζει καθόλου στη σύγχρονη εποχή και ούτε στο όραμα της ΕΕ.
M. A.
Small former mosque overlooking Monastiraki square, that now houses a folk art museum. The exhibition wasn't quite my thing, but as with all present and former houses of worship, it provides a pleasant quiet escape from the tourist bustle outside, and some of the features of the mosque were beautifully restored.
(Μεταφρασμένο)
Μικρό πρώην τζαμί με θέα στην πλατεία Μοναστηρακίου, που σήμερα στεγάζει μουσείο λαϊκής τέχνης. Η έκθεση δεν μου άρεσε, αλλά όπως συμβαίνει με όλους τους σημερινούς και πρώην οίκους λατρείας, παρέχει μια ευχάριστη ήσυχη απόδραση από την τουριστική φασαρία έξω και μερικά από τα χαρακτηριστικά του τζαμιού αποκαταστάθηκαν όμορφα.
Ç. O.
(Μεταφρασμένο) Δεν γνώριζα αυτό το τζαμί. Την πρώτη στιγμή που το είδα αναρωτήθηκα γιατί αυτό το κτίριο να είναι τζαμί ως προς την αρχιτεκτονική του.Μετά μετά την εξέταση έμαθα ότι όντως ήταν χτισμένο ως τζαμί..
Πρέπει να το δείτε.. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
(Αρχικό κείμενο)
Bu camii den hiç bilgim yoktu. İlk gördüğüm an mimarisi itibarı ile camii olmalı bu yapı diyerek meraklandım nir anda.. Ardından inceleme sonucu gerçekten de camii olarak yapılmış olduğunu oğrendim..
Muhakkak görülmesi gerekli.. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
N. M.
One of the two oldest mosques in Athens, located in central square of Monastiraki built in 18th century during area occupied by the Ottoman and after that it's used as Greek folk art museum but some features of the mosque were properly rehabilitate and same are in better condition, great locations are available for photography, recommend to visit during Athens trip.
(Μεταφρασμένο)
Ένα από τα δύο παλαιότερα τζαμιά της Αθήνας, που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία του Μοναστηρακίου, χτισμένο τον 18ο αιώνα κατά την περίοδο της οθωμανικής κατοχής και μετά χρησιμοποιείται ως μουσείο ελληνικής λαϊκής τέχνης, αλλά ορισμένα στοιχεία του τζαμιού ανακαινίστηκαν σωστά και είναι σε καλύτερη κατάσταση. , διατίθενται υπέροχες τοποθεσίες για φωτογράφιση, συνιστούμε να επισκεφθείτε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στην Αθήνα.
G. B.
(Μεταφρασμένο) Bello Μου άρεσε η περιήγηση σε αντικείμενα που δεν είναι συνηθισμένα στην Ιταλία. Συνήθως αυτού του είδους οι αγορές είναι αρκετά επαναλαμβανόμενες αλλά τουλάχιστον υπήρχαν αντικείμενα από το ελληνικό παρελθόν.
(Αρχικό κείμενο)
Bello mi é piaciuto curiosare in oggettistica che non é comune in Italia. Di solito questo tipo di mercatini sono abbastanza ripetitivi ma per lo meno c'erano oggetti del passato greco.
W. Z.
(Μεταφρασμένο) Τζαμί που χρονολογείται από την Οθωμανική περίοδο. Το τζαμί δυστυχώς δεν είναι προσβάσιμο σε όλους.
(Αρχικό κείμενο)
Mosquée datant de la période ottomane. La mosquée n'est malheureusement pas accessible à tout le monde.
A. G.
(Μεταφρασμένο) είναι εντάξει
(Αρχικό κείμενο)
Sta bien
n. y.
Beautiful and peaceful, alyhough it's located in the middle of a commercial area like a bazaar with many shops, taverns and terraces.
(Μεταφρασμένο)
Όμορφο και ήσυχο, αν και βρίσκεται στη μέση μιας εμπορικής περιοχής σαν παζάρι με πολλά καταστήματα, ταβέρνες και βεράντες.
S. P.
(Μεταφρασμένο) Δυστυχώς, αυτό το τζαμί είναι κλειστό, όπως σε όλες τις άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Αν και αγαπώ τους Έλληνες με ανθρώπινο τρόπο, δεν μπορεί να ειπωθεί ότι υπάρχει μεγάλος σεβασμός για τη θρησκεία του Ισλάμ εδώ.
(Αρχικό κείμενο)
Maalesef, Yunanistan'da diğer bütün şehirlerde olduğu gibi bu cami de kapalı..
Yunanlıları insani yonden sevsem de burada islam dinine çok da saygı olduğu söylenemez.
D. D.
(Μεταφρασμένο) Σε ύψος όμορφο τζαμί της εποχής (δεν ξέρω αν έχουν λίγα να το επισκεφτούν
(Αρχικό κείμενο)
En hauteur jolie mosquée de l’époque (je sais pas si ont peu la visiter
C. H. B.
(Μεταφρασμένο) Πλέον χρησιμοποιείται ως μουσείο παραδοσιακών ελληνικών τεχνών, αλλά απαγορεύεται η είσοδος σε αυτό λόγω αναστήλωσης. Ένα από τα σπάνια τουρκικά αρχιτεκτονικά έργα στην Αθήνα.
(Αρχικό κείμενο)
Şimdilerde geleneksel Yunan sanatları müzesi olarak kullanılıyor ancak içine girmeniz restorasyon sebebiyle yasak. Atinada ki nadir Türk mimari eserlerinden.
h. a.
(Μεταφρασμένο) Το τζαμί είναι πολύ όμορφο. Αν ήταν ανοιχτό για λατρεία. Είθε ο Αλλάχ να του δώσει να λειτουργήσει ξανά ως τζαμί με την εκκλησία του.
(Αρχικό κείμενο)
cami çok güzel. keşke ibadete açık olsaydı. Allah cemaatiyle tekrar cami olarak hizmet etmesini nasip etsin.
Ö. F. H.
(Μεταφρασμένο) Δυστυχώς ήταν κλειστό τόσο για λατρεία όσο και για επίσκεψη, αλλά από έξω φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση.
(Αρχικό κείμενο)
Maalesef kapalı durumda, ibadete de ziyarete de kapalıydı.Ama dışarıdan iyi durumda olduğu anlaşılıyor.
N. H.
A nice place in the Monastiraki square to take some good photos. Easy to access from the square. Many attractions also around.
(Μεταφρασμένο)
Ένα ωραίο μέρος στην πλατεία Μοναστηρακίου για να βγάλετε μερικές καλές φωτογραφίες. Εύκολη πρόσβαση από την πλατεία. Πολλά αξιοθέατα επίσης γύρω.
D. K.
Unfortunately able to visit only during exhibitions
(Μεταφρασμένο)
Δυστυχώς είναι δυνατή η επίσκεψη μόνο κατά τη διάρκεια εκθέσεων
P.
(Μεταφρασμένο) πολύ ατμοσφαιρικό μέρος, πρέπει να είστε εδώ.
(Αρχικό κείμενο)
bardzo klimatyczne miejsce , koniecznie trzeba tu być .
R. S.
(Μεταφρασμένο) Δεν μπορέσαμε να το επισκεφτούμε γιατί ήταν υπό ανακαίνιση αλλά ήταν πολύ ενδιαφέρον ακόμα και από έξω
(Αρχικό κείμενο)
Non abbiamo potuto visitarla perché in restauro ma molto interessante anche solo dall'esterno
S. Z.
(Μεταφρασμένο) Πολύ ωραίο τζαμί (δεν ξέρω αν είναι ακόμα "σε δραστηριότητα")
(Αρχικό κείμενο)
Très jolie mosquée (je ne sais pas si elle est toujours "en activité")
I. P.
A mosque that was built in 1759 during the Ottoman occupation of Athens in Monastiraki square. It is maybe the busiest place in the city. It is used as a Greek folk art museum. According to a tradition the Ottoman governor ordered to destroy a column of Zeus Temple and make lime but it is more likely that used a column of the nearby Hadrian's Library. One of the two old mosques in Athens.
(Μεταφρασμένο)
Ένα τζαμί που χτίστηκε το 1759 κατά την οθωμανική κατοχή της Αθήνας στην πλατεία Μοναστηρακίου. Είναι ίσως το πιο πολυσύχναστο μέρος της πόλης. Χρησιμοποιείται ως ελληνικό μουσείο λαϊκής τέχνης. Σύμφωνα με μια παράδοση, ο Οθωμανός κυβερνήτης διέταξε να καταστρέψει μια στήλη του Ναού του Δία και να φτιάξει ασβέστη, αλλά είναι πιο πιθανό ότι χρησιμοποίησε μια στήλη της γειτονικής Βιβλιοθήκης του Αδριανού. Ένα από τα δύο παλιά τζαμιά στην Αθήνα.
D. M.
Great and very interesting, only a few euros entry
(Μεταφρασμένο)
Υπέροχο και πολύ ενδιαφέρον, είσοδος μόνο λίγων ευρώ
H. W.
(Μεταφρασμένο) καλά συντηρημένο αλλά κλειστό. Χρησιμοποιείται ως μουσείο τέχνης.
(Αρχικό κείμενο)
bakimli ama kapali. sanat muzesi olarak kullaniliyor.
M.
H. M.
(Μεταφρασμένο) Πήγαμε να προσευχηθούμε αλλά το μετέτρεψαν σε μουσείο 🤨
(Αρχικό κείμενο)
Namaz kılmak için gittik ama müzeye çevirmişler 🤨
s.
(Μεταφρασμένο) Όμορφο τζαμί από την εποχή των Οθωμανών το επισκέφτηκα για πρώτη φορά..
(Αρχικό κείμενο)
مسجد جمیل من زمن العثمانیین.زرته لاول مرة..
S. K.
(Μεταφρασμένο) Το μοναδικό τζαμί της Αθήνας που έχει μετατραπεί σε μουσείο.
(Αρχικό κείμενο)
Atina'da tek olan ve müzeye dönüştürülen cami.
F. B.
(Μεταφρασμένο) ένα ιστορικό μνημείο που δείχνει σεβασμό στις διαφορετικές θρησκείες του ενός και στους Έλληνες τα πιο όμορφα μέρη στην Αθήνα χρησιμοποίησε τα χρόνια για διαφορετικούς σκοπούς και στο τέλος ενός τζαμιού έχει δει ανακαινίσεις με τις προσπάθειες της Τουρκίας, αλλά τώρα δεν έχω καμία γνώση για το εάν ή για το αν το μουσείο ανοίγει γιατί εγώ Όταν πήγα ήταν κλειστό και υπήρχε μια αλυσίδα στην πόρτα. Ένα τέλειο τζαμί με υπέροχα ίχνη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας
(Αρχικό κείμενο)
Atina'daki en güzel yerlerden bir tanesi ve Yunanlıların farklı dinlere olan saygısızlığı gösteren bir tarihi eser yıllarca farklı amaçlarla kullanılmış ve en sonunda Türkiye'nin çabalarıyla tadilat görmüş bir cami ama şimdi müze olup olmadığı hakkında ya da açık olup olmadığı hakkında bir bilgim yok Çünkü ben gittiğimde kapalıydı ve kapısında Zincir Vardı. Osmanlı İmparatorluğu'nun harika izlerini Taşıyan mükemmel bir cami Keşke ibadete açık olsa
R. S. A.
(Μεταφρασμένο) Όμορφο μουσείο, με ζωγραφισμένα και σχεδιασμένα ιστορικά κεραμικά...
(Αρχικό κείμενο)
Lindo museu, com cerâmicas históricas pintadas e desenhadas ... Lindo
M. E. K.
(Μεταφρασμένο) Ένα τζαμί της Οθωμανικής περιόδου στην Αθήνα. Το τζαμί δεν είναι προσβάσιμο σε όλους.
(Αρχικό κείμενο)
Une mosquée de la période ottomanne à Athènes. La mosquée n'est pas accessible à tout le monde.
w. h. (.
(Μεταφρασμένο) Κοντά στην πολυσύχναστη συνοικία Κάπρα, κοντά στα μνημεία... αυτό είναι φοβερό! !
(Αρχικό κείμενο)
緊鄰熱鬧的卡普拉區,就能親近古蹟…真是棒!!
H. Y.
(Μεταφρασμένο) Το Τζαμί Dizdar Mustafa Ağa είναι ένα από τα δύο τζαμιά της Οθωμανικής περιόδου στην Αθήνα. Είναι ένα από τα σπάνια ίχνη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που έχουν μείνει στην πόλη. Βρίσκεται στην πλατεία Μοναστηρακίου, μια από τις σημαντικότερες πλατείες της Αθήνας. Αυτή η πλατεία, που είναι ένα ζωντανό μέρος όλες τις ώρες της ημέρας, ήταν επίσης μια ζωντανή αγορά κατά την Οθωμανική περίοδο και ονομαζόταν τότε Τούρκικο Παζάρι. Το Τζαμί Ντιζντάρ Αγά, γνωστό και ως Τζαμί Κάτω Σαντιρβάν ή Τζαμί Βοϊβόντα, χτίστηκε από τον Οθωμανό κυβερνήτη στην Αθήνα, Ντιζντάρ Μουσταφά Αγά, όπως υποδηλώνει το όνομά του. Ο Dizdar Ağa απολύθηκε και εξορίστηκε μετά τη χρήση υλικών από τον ναό του Διός στο τζαμί που χτίστηκε μεταξύ 1759-1764. Διότι απαγορευόταν η καταστροφή ιστορικών αντικειμένων στην Οθωμανική Αυτοκρατορία. Μετά την έξοδο της Αθήνας από την τουρκοκρατία, το τζαμί έκλεισε για λατρεία. Μεταξύ 1923-1973 χρησιμοποιήθηκε ως Μουσείο Ελληνικών Διακοσμητικών Τεχνών. Το τζαμί, που υπέστη ζημιές από τον σεισμό του 1981, αναστηλώθηκε. Σήμερα χρησιμοποιείται ως παράρτημα του Ελληνικού Μουσείου Λαϊκής Τέχνης, όπου εκτίθενται κεραμικά αντικείμενα.
(Αρχικό κείμενο)
Atina’da Osmanlı döneminden kalma iki camiden birisi Dizdar Mustafa Ağa Cami. Osmanlı’nın şehirde kalan nadir izlerinden birisi. Atina’nın en önemli meydanlarından birisi olan Monastıraki Meydanında yer alıyor. Günün her saatinde canlı bir yer olan bu meydan Osmanlı döneminde de canlı bir pazar yeriydi ve zamanında Türk Çarşısı olarak isimlendiriliyordu. Aşağı Şadırvan Camii veya Voyvoda Camii olarak da adlandırılan Dizdar Ağa Cami, isminden de anlaşılacağı üzere Osmanlı’nın Atina’daki valisi Dizdar Mustafa Ağa tarafından inşa edilmiştir. 1759-1764 yılları arasında inşa edilen camide Zeus Tapınağından malzeme kullanılması üzerine Dizdar Ağa görevinden alınmış ve sürgün edilmiştir. Çünkü Osmanlı’da tarihi eserlere zarar vermek yasaktı. Atina’nın Osmanlı’nın hakimiyetinden çıkmasından sonra cami ibadete kapatılmıştır. 1923-1973 yılları arasında ise Yunan Dekoratif Sanatlar Müzesi olarak kullanılmıştır. 1981 yılında depremde zarar gören cami restore edilmiştir. Halihazırda seramik objelerin sergilendiği Yunan Halk Sanatları Müzesi’nin ek binası olarak kullanılmaktadır.
V. C.
(Μεταφρασμένο) Ωραίο περιβάλλον ωραίο κτίριο ωραίο μουσείο
(Αρχικό κείμενο)
Bel contesto bel palazzo bel museo
K. P.
(Μεταφρασμένο) Σε αποκατάσταση για μεγάλο χρονικό διάστημα ...
(Αρχικό κείμενο)
En restauration depuis longtemps...
M.
(Μεταφρασμένο) Ήταν κλειστό την ώρα της επίσκεψής μου στην Αθήνα δυστυχώς :(
(Αρχικό κείμενο)
كان مغلق وقت زيارتي لأثينا للاسف :(
G. A.
Amazing
(Μεταφρασμένο)
Φοβερο
L. C.
(Μεταφρασμένο) Ένα όμορφο κτίριο που απαιτεί ανοικοδόμηση για το μέλλον.
(Αρχικό κείμενο)
Prekrásna stavba ktorá žiada pre budúcnosť rekonštruovať.
A. B.
(Μεταφρασμένο) Τζαμί Χισδηράκη (Τσιδαράκη).
Το τζαμί, που χτίστηκε την οθωμανική περίοδο τον 18ο αιώνα, χρησιμοποιείται σήμερα ως μουσείο. Κάποιοι κίονες που βγήκαν από το ναό του Διός χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του τζαμιού Τσισδαράκη (Τσιδαράκη), το οποίο χτίστηκε το 1759 και πήρε το όνομά του από τον τότε κυβερνήτη της Αθήνας. Αν γνωρίζετε, το τζαμί δεν έχει μιναρέ. Αυτό καταστράφηκε και καταστράφηκε κατά τη διάρκεια του Ελληνικού Πολέμου της Ανεξαρτησίας το 1821.
Μετά τον πόλεμο, το τζαμί χρησιμοποιήθηκε ως στρατιωτική υπηρεσία σε πολλές περιοχές και σε ορισμένες περιόδους χρησίμευσε ως φυλακή. Το τζαμί, το οποίο αναστηλώθηκε το 1915, μετατράπηκε τελικά σε μουσείο.
(Αρχικό κείμενο)
Çisdirakis (Tsisdarakis) Camisi
18. yüzyılda Osmanlı döneminde yapılan cami, bugün itibariyle müze olarak kullanılmaktadır. 1759 yılında yapılan ve adını dönemin Atina valisinden alan Çisdarakis (Tsisdarakis) camisinin yapımında Zeus tapınağından alınan bazı kolonlar kullanılmıştır. Farkındaysanız caminin minaresi bulunmamaktadır. Bu da 1821 yunan bağımsız savaşı sırasında zarar görerek yıkılmıştır.
Savaştan sonra ise cami, birçok alanda askeriyeye hizmet olarak kullanılmış, bazı dönemlerde ise hapishane görevi görmüştür. 1915 yılında yeni baştan restore edilen cami son olarak müzeye dönüştürülmüştür.
l. b.
(Μεταφρασμένο) ενδιαφέρων.
(Αρχικό κείμενο)
interesante.
I. G.
(Μεταφρασμένο) Ένα μέρος άξιο προσοχής
(Αρχικό κείμενο)
Verta dėmesio vieta
A. B.
(Μεταφρασμένο) Μικρό χαριτωμένο τζαμί
(Αρχικό κείμενο)
Mały śliczny meczet
J. R.
(Μεταφρασμένο) υπέροχο μενού
(Αρχικό κείμενο)
Ótimo cardápio
K. D.
(Μεταφρασμένο) Το έμβλημα της πλατείας Μοναστηρακίου.
(Αρχικό κείμενο)
Емблемата на площад Монастираки.
E. Y.
must visit the whole city
(Μεταφρασμένο)
πρέπει να επισκεφθείτε ολόκληρη την πόλη
Б. k.
M. G.
Beautiful building
(Μεταφρασμένο)
Όμορφο κτίριο
m. s.
(Μεταφρασμένο) Υπέροχο να το προτείνουμε
(Αρχικό κείμενο)
Ottimo da consigliare
G. Z.
J. E.
T. S.