Αξιολογήσεις για Πλαίσιο Περιστερίου. (Κατάστημα Υπολογιστών) στην Αθήνα (Αττική).
Πλαίσιο Περιστερίου
Εθ. Αντιστάσεως 42, Αθήνα 121 34, Ελλάδα
Περιγραφή
Πληροφορίες για το Πλαίσιο Περιστερίου, Κατάστημα υπολογιστών στην Αθήνα (Αττική)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του Πλαίσιο Περιστερίου
Κυριακή
Κλειστά
Δευτέρα
Κλειστά
Τρίτη
9:00π.μ.–9:00μ.μ.
Τετάρτη
9:00π.μ.–9:00μ.μ.
Πέμπτη
9:00π.μ.–9:00μ.μ.
Παρασκευή
9:00π.μ.–9:00μ.μ.
Σάββατο
9:00π.μ.–8:00μ.μ.
Δημοφιλείς ώρες
Δευτέρα
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Τρίτη
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Τετάρτη
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Πέμπτη
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Παρασκευή
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
19 |
Αξιολογήσεις του Πλαίσιο Περιστερίου
A. S.
Γρήγορη εξυπηρέτηση, ευγ προσωπικό, καλή ποικιλία προϊόντων και τιμών
Π. Β.
Βάζω 3 αστέρια ΜΟΝΟ για το προσωπικό. Το προσωπικό είναι ευγενέστατο και πρόθυμο να βοηθήσει στο οτιδήποτε.
Έχασα την ταυτότητα μου τις προάλλες και ψάχνανε να την βρούμε σε όλους τους ορόφους. Μέχρι που μου ζήτησαν τον αριθμό μου για να με ειδοποιησουν αν την βρούνε.
Θα έβαζα 5 αστέρια αν και τα προϊόντα του Πλαίσιο ήταν αξιόπιστα. Δυστηχως όμως δεν είναι. Το 2013 είχα αγοράσει πρώτη φορά ένα κινητό Turbo-x το οποίο μετά από λίγο καιρό μου φούσκωσε η μπαταρία του. Ήταν μέσα στην εγγύηση οπότε πήγα να μου την αλλάξουν. Μετά από λίγο καιρό ξαναφουσκωσε. Τελικά πήρα άλλο κινητό από τα Public.
Γενικά έχω ακούσει και από άλλους ότι τα προϊόντα του Πλαίσιο είναι τις περισσότερες φορές ελαττωματικά. Και είναι πραγματικά κρίμα γιατί χάνονται πολλοί πελάτες με το πέρας του χρόνου!
D. A. M.
Σε οποιαδήποτε εμπορική συνδιαλλαγή, τον σπουδαιότερο ρόλο διαδραματίζουν οι ανθρώπινες σχέσεις! Σε αυτό το σημείο εδράζεται η σημασία της ικανοποίησης των πελατών, που επηρεάζει άμεσα τα κέρδη μίας επιχείρησης, το ποσοστό της πελατειακής πίστης, αλλά και το ηθικό των εργαζομένων. Για τον πελάτη η εταιρία είναι τα άτομα που την απαρτίζουν! Με αυτό το σκεπτικό, θα ήθελα να εξάρω την επαγγελματική συμπεριφορά και τον άρτιο τρόπο εξυπηρέτησής μου από τον κο Λιάρο Νικόλαο, υπεύθυνο τηλεφωνίας του Πλαισίου Περιστερίου, ο οποίος εξάντλησε όλες τις δυνατότητες, από της πλευράς του Πλαισίου, να με βοηθήσει και να με εξυπηρετήσει, κατά τη σημερινή μου επίσκεψη στο κατάστημα. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους, που είμαι πελάτης του Πλαισίου από το 1995!
O. T.
Δεν υπάρχει οργάνωση στους ορόφους. Οι εργαζόμενοι(εποχικοί) δεν γνωρίζουν τι προϊόντα υπάρχουν στα ράφια του καταστήματος και παραπληροφορούν.
Αντίθετα, στο ταμείο το προσωπικό είναι πολύ εξυπηρετικό και μεταδίδει την καλή του διάθεση.
Υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα στο κατάστημα, αλλά οι προσφορές του φυλλαδίου είναι συνήθως σε έλλειψη.
T. P.
Ταχύτατη εξυπηρέτηση. Άψογη συμπεριφορά από τα παιδιά. Ποικιλία και στοκ όσο δεν πάει. Λίγο θέμα με τα ταμεία στην νέα τους θέση, στο κέντρο του καταστήματος. Θα διευκόλυνε στην έξοδο όπως παλιά!