Αξιολογήσεις για ARGO Διοργανωση εκδηλωσεων. (Διαφημιστική Εταιρεία) στην Χαλάνδρι (Αττική).
ARGO Διοργανωση εκδηλωσεων
Διαφημιστική εταιρεία
Προμηθευτής διαφημιστικών προϊόντων
Εταιρεία διοργάνωσης εκδηλώσεων
Τροφοδοσία τροφίμων και ποτών
Οργάνωση δείπνων-δεξιώσεων
Διοργάνωση εκδηλώσεων
Σχεδιαστής/τρια εκθέσεων
Εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού
Γραφείο διοργάνωσης συνεδρίων
Κώστα Βάρναλη 2-4, Χαλάνδρι 152 33
Περιγραφή
Πληροφορίες για το ARGO Διοργανωση εκδηλωσεων, Διαφημιστική εταιρεία στην Χαλάνδρι (Αττική)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του ARGO Διοργανωση εκδηλωσεων
Δευτέρα
9:00 π.μ.–4:00 μ.μ.
Τρίτη
9:00 π.μ.–4:00 μ.μ.
Τετάρτη
9:00 π.μ.–4:00 μ.μ.
Πέμπτη
9:00 π.μ.–4:00 μ.μ.
Παρασκευή
9:00 π.μ.–3:00 μ.μ.
Σάββατο
Κλειστά
Κυριακή
Κλειστά
Αξιολογήσεις του ARGO Διοργανωση εκδηλωσεων
Είχαμε μια άριστη συνεργασία. Σας ευχαριστούμε πολύ!
Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι από την όλη συνεργασία. Ευχαριστούμε πολύ τα κορίτσια!
Οι promoters τους είναι πολύ επικοινωνιακές και με επαγγελματισμό! Η εταιρεία έχει πραγματική οργάνωση και αμεσότητα! Ό,τι καλύτερο για συνέδρια , events και εκθέσεις!
'Αψογη επικοινωνία, όμορφο στήσιμο, σωστοί και ειλικρινείς επαγγελματίες, γρήγορη εξυπηρέτηση με ωραίες ιδέες ... τίμιο vfm !
εξαιρετικη, φοβερα συνεργασιμη, ευελικτη, ανταγωνιστικη, φιλικη, νεανικη ομαδα. Ακρως επαγγελματιες, σοβαροι, συνεπεις και υπευθυνοι στην δουλεια τους
Πολύ καλή δουλειά, πάντα δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες της!
Εξαιρετικη συνεργασία,επαγγελματισμός και συνέπεια.
Απόλυτα ικανοποιημένος!! :-)
Εξαιρετική συνεργασία . Ήδη ετοιμάζουμε και τις επόμενες!!
Η ομάδα της ARGO ήταν φανταστική για να συνεργαστείτε στην εβδομαδιαία εκδήλωσή μας στην Αθήνα. Είχαμε μια καταπληκτική ομάδα οικοδεσποτών που υποστήριξε τη σειρά των εκδηλώσεών μας. από υποστήριξη εγγραφής, μετακίνηση ατόμων και συνεδρίες σάρωσης. Όλη η ομάδα μιλούσε άψογα αγγλικά, κάτι που ήταν σημαντικό για τους διεθνείς αντιπροσώπους μας και ο Τζέισον και η Δήμητρα στο γραφείο έκαναν τα πάντα για να βοηθήσουν στην επιτυχία των εκδηλώσεων! Συνιστάται ανεπιφύλακτα
The ladies we hired as hostesses for a conference have been absolutely amazing. They were native in Greek, but spoke perfect English and had the best attitude ever. Very professional and helpful. Will definitely work with the company again.
(Μεταφρασμένο)
Οι κυρίες που προσλάβαμε ως οικοδέσποινες για ένα συνέδριο ήταν απολύτως εκπληκτικές. Ήταν γηγενείς στα ελληνικά, αλλά μιλούσαν τέλεια αγγλικά και είχαν την καλύτερη συμπεριφορά ποτέ. Πολύ επαγγελματικό και εξυπηρετικό. Σίγουρα θα συνεργαστεί ξανά με την εταιρεία.
Eva M. and Nancy P. were hired to assist with onsite registration for the International College of Neuropsychopharmacology Meeting (CINP 2019) held at the Royal Olympic Hotel Oct 3 - 5, 2019. These ladies were exceptional! Not only were they professional, they learned the procedures quickly, communicated effectively with delegates from 57 countries and were a delight to work with over the 3 day meeting. My experience was so positive that I consider these ladies friends and will stay in contact with them. I hope to have the opportunity to work/see them again! Thank you, Eva and Nancy!
Tina
CINP 2019 Sr. Housing & Registration Manager
(Μεταφρασμένο)
Η Eva M. και η Nancy P. προσλήφθηκαν για να βοηθήσουν στην επιτόπια εγγραφή για τη συνάντηση του Διεθνούς Κολλεγίου Νευροψυχοφαρμακολογίας (CINP 2019) που πραγματοποιήθηκε στο Royal Olympic Hotel 3 - 5 Οκτωβρίου 2019. Αυτές οι κυρίες ήταν εξαιρετικές! Όχι μόνο ήταν επαγγελματίες, αλλά έμαθαν γρήγορα τις διαδικασίες, επικοινωνούσαν αποτελεσματικά με εκπροσώπους από 57 χώρες και ήταν ευχάριστο να συνεργαστείς μαζί τους κατά τη διάρκεια της 3ήμερης συνάντησης. Η εμπειρία μου ήταν τόσο θετική που θεωρώ αυτές τις κυρίες φίλες και θα μείνω σε επαφή μαζί τους. Ελπίζω να έχω την ευκαιρία να τους ξαναδουλέψω/δω! Ευχαριστώ, Εύα και Νάνσυ!
Τίνα
CINP 2019 Sr. Διευθυντής Στέγασης & Εγγραφής
Η ομάδα της ARGO είναι πραγματικά απίστευτη! Αποτελούν μια ανεκτίμητη προσθήκη σε μια εμπειρία εκδήλωσης! Συνιστώ ανεπιφύλακτα την ARGO!
Απολύτως ένα από τα καλύτερα γραφεία οικοδέσποινας σε όλη την Ελλάδα!
Απόλυτα επαγγελματική και γρήγορη εξυπηρέτηση από τους διοργανωτές, ακόμα κι αν υπήρχαν ειδικά αιτήματα.
Οι οικοδέσποινες είναι πολύ εξυπηρετικές, φιλικές, χαμόγελα και ιδιαίτερα σημαντικές για διεθνείς εκδηλώσεις - πολύ καλή γνώση αγγλικών!
Σίγουρα πάλι Argo Promotion στην επόμενη εκδήλωση στην Ελλάδα :)
Πολύ επαγγελματική και ικανή ομάδα.
Έλυσαν κάθε απρόβλεπτη κατάσταση της τελευταίας στιγμής πολύ γρήγορα.
Σας ευχαριστώ Argo, ανυπομονώ να συνεργαστούμε ξανά.
Άριστη συνεργασία με το πρακτορείο και άψογα συνεργαζόμενες οικοδέσποινες. Σας ευχαριστώ!
Μείναμε πολύ ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, κανένα πρόβλημα με την επικοινωνία στα Αγγλικά...Κατάλαβαν αμέσως τι θέλαμε και μας έδωσαν τη λύση. Θα συνιστούσα το Argo σε άλλους...
Όλα όσα χρειαζόμασταν σε ένα πρακτορείο. Η εξαιρετική συνεργασία απέδωσε περισσότερα από όσα υποσχέθηκαν! Φρέσκιες ιδέες. Μεγάλη αξία για τα χρήματα!!!
ήταν χαρά μας να συνεργαστούμε μαζί σας! υπέροχη ομάδα, δουλειά και πολύ επαγγελματίες!!
Εξαιρετική εμπειρία πελάτη και ισχυρή νοοτροπία για να ξεπεράσω τις προσδοκίες μου! Συνιστάται πλήρως!
Επικοινωνία
Φωτογραφίες
Street view και 360
Από τον ιδιοκτήτη
Όλα