Αξιολογήσεις για ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ Γ. & ΣΙΑ Ε.Ε | SUZUKI | ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. (Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων) στην Κέρκυρα (Ιόνια Νησιά).
ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ Γ. & ΣΙΑ Ε.Ε | SUZUKI | ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Athinon - Korinthou National Rd (76th km), Isthmos Galota, Korinthos, 20100, Δήμος Κορινθίων 201 00, Ελλάδα
Περιγραφή
Πληροφορίες για το ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ Γ. & ΣΙΑ Ε.Ε | SUZUKI | ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, Αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στην Κέρκυρα (Ιόνια Νησιά)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ Γ. & ΣΙΑ Ε.Ε | SUZUKI | ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Κυριακή
Κλειστά
Δευτέρα
9:00 π.μ.–6:00 μ.μ.
Τρίτη
9:00 π.μ.–6:00 μ.μ.
Τετάρτη
9:00 π.μ.–6:00 μ.μ.
Πέμπτη
9:00 π.μ.–6:00 μ.μ.
Παρασκευή
9:00 π.μ.–6:00 μ.μ.
Σάββατο
9:00 π.μ.–1:00 μ.μ.
Δημοφιλείς ώρες
Κυριακή
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Δευτέρα
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Τρίτη
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Τετάρτη
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Πέμπτη
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Παρασκευή
9 | |
---|---|
10 | |
11 | |
12 |
Αξιολογήσεις του ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ Γ. & ΣΙΑ Ε.Ε | SUZUKI | ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
A. A.
Πράγματι μια κάθετη και after sale service εταιρεία με συνεργείο, πωλήσεις ασφαλειών κλπ
Άψογη και ταχύτατη εξυπηρέτηση.
Πλήρης ενημέρωση για την κατάσταση του οχήματος.
Α. Β.
Ευγενικό προσωπικό και πάντα πρόθυμο να εξυοηρετήσει.
V. M.
Αριστη εξυπηρέτηση!!
Τεχνογνωσία και ηθικός επαγγελματισμός!
Ο Φανοποιος είναι πολύ καλός!
Συγχαρητήρια στον κ. Αντρέα για την επιλογή προσωπικού!
S. N.
Επαγγελματιας με ολη τη σημασια της λεξεως. Εξυπηρέτηση αψογη και αμεση σοβαρος άνθρωπος και οχι κοροιδιες οπως η πλειοψηφία.
i. s.
Συνεργείο αυτοκινήτων και πουλάει αυτοκίνητα.
S. X.
Αψογη συμπεριφορά . Γρήγορη και αριστη εξυπηρέτηση σερβις. Αρτεμις από ΠΟΡΟ
G. V.
Εξειδικευση..... αμμεσες υπηρεσίες...καλές τιμές...το συστήνω ανεπιφύλακτα
M. P.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, πολύ καλή συνεργασία, είναι δίπλα σου και μετά την πώληση για να λύσουν κάθε απορία σου και να σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις κάθε πρόβλημα.
T. N.
Άψογη εξυπηρέτηση υπέροχοι άνθρωποι..
A. D.
Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες και στις τιμές τους πολύ εντάξει. Ο καθένας ό,τι πληρώνει, παίρνει. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη..
G. K.
Καλή εξυπηρέτηση και πολύ οργανωμένο service
Π. Δ.
Αψογο σέρβις,πολυ καλη φανοποιια και αριστη εξυπηρέτηση
D. K.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση από τεχνικούς και προσωπικό.
p. p.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και φιλικό το προσωπικό
K. B.
Ή καλύτερη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στο νομό Κορινθίας ..... με διαφορά
j. s.
Έχω μείνει ευχαριστημένος από όσες φορές έχω πάει είτε για σέρβις είτε για βλάβη
Γ. Π.
Γνώση στο αυτοκίνητο άριστη εξυπηρέτηση καλές τιμές!!!
V. M.
Πολύ καλό σερβίς πολύ φιλικές τιμές καθαρός χώρος και πάρα πολύ εξυπηρετικοί οι άνθρωποι. Συστήνεται ανεπιφύλακτα για Nissan αλλά και άλλου τύπου αυτοκίνητο.
J. P.
Φοβερή εξυπηρέτηση.. Άψογοι επαγγελματίες.....
P. K.
όλα τέλεια.. άριστη εξυπηρέτηση απο γνώστες του είδους τα αυτοκίνητα τους όλα είναι μια χαρά
Δ. Ζ.
Συνεργείο αυτοκινήτων με άψογη εξυπηρέτηση και πολύ καλούς τεχνικούς.
I. V.
Σίγουρα (5) αστέρια πολύ καλό περιβάλλον και άμεση εξυπηρέτηση!
g. m.
Επαγγελματισμός, τεχνογνωσία, οργάνωση και γρήγορη εξυπηρετηση!! Κορυφή!!!
S. N.
Φιλικό και εξυπηρετικό προσωπικό
Κ. Α.
Εξαιρετική δουλεια απο έμπειρους ανθρωπους,τεχνιτες και μηχανικους
Χ. Μ.
Φιλική εξυπηρέτηση πελατών και άριστο τεχνικό προσωπικό με εμπειρία.
G. F.
Πολύ ευγενική και εξυπηρετική ομάδα !! Σας ευχαριστώ πολύ !!!!
m. l.
Ήταν πάρα πολύ καλοί! Σε ολα
A. A.
Όλα οκ service και εξυπηρέτηση..!
Σ. Λ.
Εξυπηρέτηση κ ευγένεια!
g. k.
Τα πάντα για το service του αυτοκινήτου NISSAN
M. K.
Ταχεία εξυπηρέτηση και γρήγορη αντιμετώπιση σε θέματα προβλήματος τον αυτοκινήτων.
M. P.
Άψογο σέρβις.
Π. Κ.
Καλή και άμεση εξυπηρέτηση!
A. T.
Αριστη επιχειρηση!!!επαγγελματιες
κ. Λ.
Γρήγορο service σε nissan xtrail.
Γ. Α.
Απλά σοβαροί επαγγελματίες!!!
k. n.
Συνεργάτης άψογος και επιμελής
S. C. v.
Γρήγορη εξυπηρέτηση
Γ. Σ.
Τέλεια
Π. Γ.
Πόλι κάλλος
Α. Μ.
ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ...
N. L.
Αξιόλογη εταιρία !!!
Φ. Ψ.
Καταπληκτική εξυπηρέτηση!!!!
S. P.
Καλή επιχείρηση
T. X.
Άψογη εξυπηρέτηση!!!
Γ. Κ.
Εξαιρετική δουλειά
S. b.
Πολύ ωραία!!!!
t. s.
Γνώστες!!
Θ. Κ.
👌…
I. K.
Άψογοι...
Χ. Κ.
Άψογοι σε ολα!!!
Θ. Κ.
Άψογα
P. P.
ΆΡΙΣΤΑ
g. m.
Εργαλεία
N. M.
(Μεταφρασμένο) Φέτος το καλοκαίρι, τον Αύγουστο, είχα τη χαρά να βρίσκομαι σε διακοπές στην Ελλάδα, στην περιοχή της Κορίνθου, μια εκδρομή που οργανώθηκε με το δικό μου αυτοκίνητο, το Nissan Qasqhai του 2010, απαραίτητο για τα πολυάριθμα προγραμματισμένα ταξίδια.
Δυστυχώς, ήδη στην Ιταλία και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού προς τα έξω, το αυτοκίνητο χάλασε ξαφνικά, άναψε το φως «βλάβης κινητήρα» και αμέσως άρχισε να επιβραδύνει μέχρι να μην ξεπεράσει τα 50 χλμ. την ώρα.
Μετά από 22 ώρες με το πλοίο και περίπου 400 χλμ. οδικού ταξιδιού με σπασμένο αυτοκίνητο, τελικά έφτασα στον προορισμό μου με το αυτοκίνητο πλέον σταματημένο και σχεδόν αχρησιμοποίητο, κατόπιν συμβουλής του κέντρου βοήθειας «χωρίς χρέωση» της Nissan Italia, επικοινώνησα με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Nissan Basdelis Κορίνθου για την επισκευή και τους ελέγχους της θήκης.
Παρά τον μήνα Αύγουστο και τους πολλούς πελάτες που ήταν παρόντες στο συνεργείο και την έκθεση αυτοκινήτου, μόλις έφτασα, δέχτηκα αμέσως την υποδοχή και την εγκάρδια προσοχή από τον Costantin, τον επικεφαλής του τμήματος συνεργείου, ο οποίος παρέλαβε αμέσως το όχημα και πραγματοποίησε ηλεκτρονική διάγνωση για την ανακάλυψη των αναφερόμενων βλαβών.
Δηλώνω ότι ο διάλογος και η σύγκριση ήταν δύσκολη γιατί δεν μιλάω και δεν καταλαβαίνω λέξη αγγλικά, ενώ η σύζυγός μου αναφέρει λίγα λόγια, χάρη σε παλιές αναμνήσεις σχολικών σπουδών, ακόμη περισσότερο για την ελληνική γλώσσα, ενώ ο Κωνσταντίνος, ο υπεύθυνος , μιλούσε μόνο ελληνικά, αγγλικά και ρωσικά.
Ο ίδιος, πολύ ήρεμα, ευγενικά και με πολλή υπομονή, μπόρεσε να μου εξηγήσει τα ελαττώματα του αυτοκινήτου και κυρίως το ποσό που θα έπρεπε να πληρώσω για την αποκατάσταση της ζημιάς, δείχνοντάς μου τα κατεστραμμένα μέρη του κινητήρα. .
Η προσφορά μου φαινόταν ήδη πολύ ειλικρινής και σωστή, αλλά, προς αποφυγή αμφιβολιών, την πρότεινα στο ιταλικό συνεργείο Nissan μου, λαμβάνοντας απόλυτες διαβεβαιώσεις σχετικά με «οποιεσδήποτε ή περίεργες» αυξήσεις τιμών που μπορεί να εφαρμοστούν.
Ο Costantin και όλη η παρέα ήταν τόσο ευγενικοί και εξυπηρετικοί απέναντί μας που, δεδομένης της συνολικής δυσκολίας μας, ενισχύθηκε από την προϋπόθεση να βρισκόμαστε σε μια ξένη χώρα που επισκεπτόμαστε για πρώτη φορά, αλλά κυρίως αφού τον ενημερώσαμε για την ξαφνική ανάγκη μας να μετακινηθούμε για προσωπικά προβλήματα, μας πρόσφεραν ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης, για τον χρόνο που επαρκεί για την επίλυση των προβλημάτων που έχουν προκύψει και δεν μπορούν να αναβληθούν.
Το αυτοκίνητο αντικατάστασης (Nissan Micra) προσφέρθηκε πλήρως και ευγενικά από την εταιρεία Basdelis δωρεάν.
Η επισκευή του Qasqhai επιλύθηκε σε περίπου τρεις ημέρες και, δεδομένου του χρόνου αντικατάστασης των ανταλλακτικών και του χρόνου εργασίας, το κόστος που προέκυψε ήταν σε μεγάλο βαθμό ικανοποιητικό, με επιπλέον έκπτωση 20% στην τιμή των ανταλλακτικών που εφαρμόστηκε στο τιμολόγιο.
Στο τέλος του τι να πω, εξαιρετικό εργαστήριο, υπέροχη μεταχείριση και πάνω από όλα ένα χειροκρότημα στους χειριστές και στον διευθυντή Costantin, για την υπομονή, τη φιλικότητα, τη διαθεσιμότητα και την ευγένεια προς τους πελάτες.
Χάρη στην παρέμβασή τους και την ευγένειά τους καταφέραμε να λύσουμε τις βλάβες του αυτοκινήτου, να λύσουμε τα προβλήματα που προέκυψαν και να σώσουμε τις διακοπές που ήδη φαινόταν να έχουν παραβιαστεί.
Ευχαριστώ και πραγματικά μπράβο.
Συνιστάται απολύτως.
(Αρχικό κείμενο)
Questa estate, nel mese di agosto, ho avuto il piacere di essere in vacanza in Grecia, nelle zone di Corinto, viaggio organizzato con l'utilizzo della propria autovettura, Nissan Qasqhai del 2010, necessaria per i numerosi spostamenti in programma.
Purtroppo, già in Italia e durante il viaggio di andata, all’improvviso si è guastata la macchina, si è accesa la spia di “avaria motore” e subito ha iniziato a rallentare fino a non superare i 50 Km orari.
Dopo 22 ore di nave e circa 400 Km di viaggio su strada con auto guasta, giunto finalmente a destinazione con la vettura ormai ferma e quasi inutilizzabile, su consiglio del centro assistenza “numero verde” di Nissan Italia, mi sono rivolto all’officina autorizzata Nissan Basdelis di Corinto per la riparazione ed i controlli del caso.
Nonostante il mese di agosto ed i tanti clienti presenti in officina e salone auto, appena arrivato ho subito ricevuto accoglienza e cordiali attenzioni da parte di Costantin, il responsabile del reparto officina, il quale ha subito prelevato il mezzo ed ha effettuato una diagnosi elettronica per scoprire i guasti riportati.
Premetto che il dialogo ed il confronto è stato arduo perché io non parlo e non capisco una parola di inglese, mentre mia moglie ne accenna qualche parola, grazie ai ricordi passati degli studi scolastici, ancora di più per la lingua greca, mentre Costantin, il responsabile, parlava solo greco, inglese e russo.
Lui stesso, con molta calma, cortesia e con tanta pazienza è riuscito a spiegarmi i difetti della macchina e soprattutto l'importo che avrei dovuto pagare per la riparazione dei danni, mostrandomi sul motore anche le parti danneggiate.
Il preventivo già a me sembrava molto onesto e corretto ma, a scanso di equivoci, l’ho proposto alla mia officina Nissan italiana, ricevendo assicurazioni assolute riguardo ad "eventuali o strane" maggiorazioni di prezzo eventualmente applicate.
Costantin e l’intera azienda sono stati così gentili e disponibili nei nostri confronti che, visto il nostro totale stato di difficoltà, amplificato dalla condizione di trovarsi in una terra straniera visitata per la prima volta, ma soprattutto dopo avergli fatto sapere dell'improvvisa nostra necessità di spostamento per problemi personali, ci hanno offerto una vettura in sostituzione, per il tempo sufficiente a risolvere i problemi sopraggiunti ed improcrastinabili.
La vettura in sostituzione (Nissan Micra) è stata totalmente e gentilmente offerta dalla società Basdelis a titolo gratuito.
La riparazione del Qasqhai è stata risolta in circa tre giorni e, visti i ricambi sostituiti ed il tempo di manodopera prestato, la spesa sostenuta è stata ampiamente soddisfacente, con ulteriore sconto del 20 % sul prezzo dei ricambi applicati in fattura.
Alla fine di tutto cosa dire, ottima officina, splendido trattamento e soprattutto un plauso agli operatori ed al responsabile Costantin, per la sua pazienza, cordialità, disponibilità e cortesia nei confronti dei clienti.
Grazie al loro intervento ed alla loro cortesia siamo riusciti a risolvere i guasti della vettura, risolvere i problemi sopraggiunti e salvare la vacanza che sembrava già essere compromessa.
Grazie e davvero complimenti.
Assolutamente da consigliare.
4. D. L. S. &. S. E.
Amazing Car Company.
Variety of Cars and very gently people.
They care about you and they are not trying to sell you specific cars, but the one that you love!
(Μεταφρασμένο)
Καταπληκτική εταιρεία αυτοκινήτου.
Ποικιλία αυτοκινήτων και πολύ ευγενικοί άνθρωποι.
Νοιάζονται για εσάς και δεν προσπαθούν να σας πουλήσουν συγκεκριμένα αυτοκίνητα, αλλά αυτό που αγαπάτε!
A. P.
Great service, very friendly and polite staff.
(Μεταφρασμένο)
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, πολύ φιλικό και ευγενικό προσωπικό.
N. K.
Excellent service and quality guaranteed.
(Μεταφρασμένο)
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και ποιότητα.
s. m.
(Μεταφρασμένο) Δεν ήταν κακό
(Αρχικό κείμενο)
Fena deyildi
D. K.
m. g.
p.
Κ. Β.
Κ. Τ.
А. О.