Αξιολογήσεις για Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών. (Αλλος) στην Θεσσαλονίκη (Κεντρική Μακεδονία).
Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Εθ. Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη 546 21
Περιγραφή
Πληροφορίες για το Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, Αλλος στην Θεσσαλονίκη (Κεντρική Μακεδονία)
Εδώ μπορείτε να δείτε την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, δημοφιλείς ώρες, επικοινωνία, φωτογραφίες και πραγματικές αξιολογήσεις από τους χρήστες.
Αυτό το μέρος έχει καλές αξιολογήσεις, αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους καλά και θα νιώσετε υπέροχα με τις υπηρεσίες τους, συνιστάται 100%!
Χάρτης
Ώρες λειτουργίας του Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Δημοφιλείς ώρες
Τετάρτη
14 | |
---|---|
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Πέμπτη
14 | |
---|---|
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Παρασκευή
14 | |
---|---|
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Σάββατο
14 | |
---|---|
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Κυριακή
14 | |
---|---|
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Αξιολογήσεις του Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Επισκέφτηκα πρώτη φορά το ΕΜΣ. Πολύ προσεγμένος χώρος , οικονομικότατα εισιτήρια, τήρηση των μέτρων covid και ευγενές προσωπικό! Είδαμε την Δολοφονία του Μαρά. Άξιζε ως έργο, πολύ ωραία σκηνικά, σκηνοθεσία, κοστούμια και ταλαντούχοι ηθοποιοί. Σίγουρα θα επιλέξω κάποια ακόμα παράσταση στο ΕΜΣ όταν επισκεφτώ ξανά τη Θεσσαλονικη!
Είδαμε την παράσταση Καλικαντζαρος και ήταν φανταστική. Μπράβο στους χορευτές και τους ηθοποιούς ....Και στον Άγιο Βασίλη για τον χορό του.
Το ΚΘΒΕ κάθε χρόνο κάνει δουλειά σκληρή και Καλή Με αγαπημένους καλλιτέχνες που έρχονται από την Αθήνα και παίζουν στην Θεσσαλονίκη. Η παραστάσεις γίνονται με επιτυχία και με καλή δουλειά και με ένα πρόγραμμα γεμάτο εμπειρίας και χαράς.ευγενικο το προσωπικό με χαμόγελο η ηθοποιοί ευγενικοί ο καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου αγαπητικός Ευγενικός δινουργικος η αίθουσα περιποιημένη και καθαρή με ωραίες παραστάσεις αν τριγυρίζεις τον χώρο όλον είναι απίστευτα καλός. Το ΚΘΒΕ θα μείνει για πάντα στην ιστορία του θεάτρου
Πολύ ωραία η παράσταση Τρέλα Βατράχια Έχουμε ανάγκη ένα καλό και ποιοτικό Κρατικό Θέατρο
Τα τρελά βατράχια είναι μια καλή παράσταση, με καλές ερμηνείες, πολύ καλούς φωτισμού, αλλά όχι πολλά σκηνικά
Το σημείο αναφοράς του θεάτρου και του πολιτισμού της πόλης. Σημείο, απ' όπου ξεκίνησε, για άλλη μια φορά, μια παράσταση μειονοτικών κοινωνικών ομάδων, την οποία βέβαια δεν παρακολούθησαν, απορρίπτωντάς την όλοι οι συντηρητικοί πολιτικοί και εκκλησιαστικοί ταγοί της πόλης. Μια παράσταση, όμως, με παλμό και πολύ κέφι, με μεγάλη συμμετοχή νεολαίας, εκ των οποίων, αν οι μισοί από αυτούς ανήκουν πράγματι σε κάποια από τις μειονότητες, τότε, εσείς οι άνθρωποι της ναφθαλίνης, πρέπει να συμμετάσχετε οπωσδήποτε στο επόμενο πράιντ, αφού θα είστε και ΣΕΙΣ, άλλη μια συμπαθής μειονότητα!!!
Είναι πραγματική ευτυχια η επαναλειτουργία του ΚΘΒΕ μετά από 2 χρόνια καραντίνας. Οι παραστάσεις πάντοτε άψογες, ο χώρος προσεγμένος η συμπεριφορά του προσωπικού άψογη. Νομίζω ότι τη φετινή χρονιά όλες οι παραστάσεις ήταν καταπληκτικές. Λίγη προσοχή μόνο πιςτευω ότι χρειάζεται στη σκηνή της Μονής Λαζαριστων, που σιγά σιγά παρακμάζει. Φταίει η θέση που βρίσκεται, φταίει η επιλογή των έργων που δεν αγγίζουν καθόλου το νεανικό κοινό, δεν ξέρω, αλλά είναι κρίμα να μαραζώνει και να υπολειτουργεί ένας τόσο όμορφος χώρος.
Ωραιο θεατρο νε καλη διακοσμηση. Το μόνο παραπονο:δεν λειτουργεί το ασανσέρ .Αυτο δημιουργεί μεγαλο προβλημα σε ηλικιωμένους ανθρώπους και ανθρώπους με προβλήματα υγείας.
Πολύ μεγάλη η συνεισφορά του στο πολιτιστικό γίγνεσθαι της Θεσσαλονίκης.
Αξιόλογες, ποιοτικές παραστάσεις. Με την πολιτική που ακολουθούν στην τιμή του εισιτηρίου παρέχουν την εποχή της κρίσης θεατρική παιδεία και στα λαϊκά στρώματα.
Το πιο ευχάριστο και δημιουργικό σημείο της πόλης για να δει κανείς απολαυστικό θέατρο. Με άψογο εξυπηρετικό προσωπικό και άρτιες παραστάσεις.
Παρακολουθήσαμε τα τρελά βατράχια. Υπέροχη παράσταση!!!
Κεντρικό απέναντι από το Λευκό Πύργο. Καλή διαρύθμιση και ορατοτητα. Ανεβάζει αξιόλογες παραστάσεις. Πολύ προσιτή τιμή στο εισιτήριο. Είδαμε τη "δολοφονία του Μαρά". Εξαιρετική σκηνοθεσία κι ερμηνείες.
Το θέατρο έχει πολύ καλή ορατότητα και ακουστική ακόμα και στις πίσω σειρές, αλλά δεν παύει να δείχνει την ηλικία του. Χρειάζεται ανακαίνιση! Λεφτά.... Υπάρχουν!!?
Εξαιρετική η παράσταση Τρελά βατράχια!
Πρόκειται για έναν πολύ όμορφο, άνετο, χώρο ψυχαγωγίας και θεαμάτων τον οποίο πρέπει να επισκεφτούν όλοι όσοι διαμένουν ή διανυκτερεύουν στη Θεσσαλονίκη!
Εντυπωσιακό κτήριο αλλά ορισμένα από τα καθίσματα δεν βολεύουν καθόλου αν είσαι ψηλός.
Τρέλα βατράχια. Ωραία παράσταση.
Περιποιημένος χώρος και πολύ καλή διαφορά ύψους ανάμεσα στις σειρές των καθισμάτων. Οι ταξιθέτες αποτελεσματικοί στη δουλειά τους και μας έκανε εντύπωση το ότι πέραν του να κλείσουμε τα κινητά τηλέφωνα ή να τα βάλουμε στο αθόρυβο, επεσήμαναν και το να χαμηλώσουμε τη φωτεινότητα της οθόνης -κάτι για το οποίο φυσικά ελάχιστοι άνθρωποι προνοούν όταν πηγαίνουν στο θέατρο... Κακή εμπειρία είχαμε σε αυτό το θέατρο (όπως και στη Μονή Λαζαριστών) τις μοναδικές δύο φορές που πήγαμε σε παράσταση μέρες με γενική είσοδο €5. Οι άνθρωποι που και τις δυο φορές παρακολουθούσαν τις παραστάσεις μιλούσαν σε όλη τη διάρκεια της παράστασης, σε σημείο που νιώσαμε άσχημα για τους ίδιους τους ηθοποιούς που έπρεπε να ανεχτούν αυτήν την κατάσταση. Και φυσικά δεν ξαναεπιλέξαμε αυτές τις μέρες για να πάμε θέατρο, αφού τις δύο εκείνες παραστάσεις δεν μπορέσαμε να τις ευχαριστηθούμε. Δυστυχώς κακή ήταν και η εμπειρία μας στην παράσταση "Ντα", την οποία είχαμε την κακή τύχη να πρέπει να παρακολουθήσουμε μαζί με περίπου εκατό μαθητές (γυμνασίου ή λυκείου) σε εκδρομή. "Κακή τύχη" αφού ακόμα και στην πιο συγκινητική σκηνή του έργου (με τον εκπληκτικό Κώστα Σαντά) τα παιδιά γελούσαν και μιλούσαν σα να ήταν σε καφετέρια και φυσικά αγνοούσαν κι όσες παρατηρήσεις τους κάναμε.
20.4.2018
Απολαύσαμε μια καταπληκτική θεατρική παράσταση. Η " δολοφονία του Μαρά " είναι must για τη φετινή θεατρική χρονιά.
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους θεατρικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη. Λειτουργεί από το 1961 προάγοντας την θεατρική τέχνη μέσα από τις σκηνές του, μέσα από περιοδείες σε άλλα θέατρα της Ελλάδας και του εξωτερικού, αλλά και μέσα από δράσεις σε εναλλακτικούς χώρους. Το Κ.Θ.Β.Ε. είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου και επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού.
Ειδικά μετά τις νέες τιμές εισιτηρίων, δεν έχεις δικαιολογια για να μην έρθεις. Τα κυλικεία είναι λίγο αρχαία και το προσωπικό είναι σαν δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά οι παραστάσεις είναι στην πλειοψηφία τους πολύ καλές.
Καθαριότητα και καλή οργάνωση.
Εξαιρετικός χώρος, ο οποίος βοηθά στο να προάγεται ο πολιτισμός.
Απο όλα τα Θέατρα της Θεσσαλονίκης το αγαπημένο μου. Το μέγεθός του ανθρώπινο για να λειτουργήσει καλά μια παράσταση , διαχρονική αξία που πρέπει να διαφυλάξουμε με όλα τα μέσα κυρίως όμως με την αγάπη και την συμμετοχή μας .
Είδα το Ντα του Ιρλανδου συγγραφεα Χιου Λεοναρντ. Στο ρόλο του πατέρα ο κυριος Σάντας. Δεν έχω λόγια. Ο άνθρωπος είναι μεγάλο ταλέντο. Με έκανε να γελάσω και να κλάψω . Πράγμα δύσκολο για τους σημερινούς ηθοποιούς
Το ΚΘΒΕ μαζί με το Βασιλικό και την Μόνη Λαζαριστων είναι τα μοναδικά θέατρα στην πόλη με αξιόλογη υποδομή. Οι παραστάσεις που δίνονται δίνουν ζωή στην πόλη. Δεν είναι όλες αξιόλογες αλλά γίνεται μεγάλη προσπάθεια. Εμείς τιμούμε το θέατρο και την πόλη μας.
Τετάρτες και Πεμπτες η τιμή του εισιτηρίου είναι μόλις 5 ευρώ. Υπάρχουν αρκετές σκηνές, αλλες μικρές, άλλες μεγάλες και ρεπερτόριο για όλες τις προτιμήσεις. Το σημαντικότερο στοιχείο πολιτισμού της πόλης.
Πήγαμε και είδαμε το έργο...
.."οι τρεις αδελφές".... ωραίο έργο, πρώτο μέρος πολύ μακρόσυρτο, κουραστικό αλλά το δεύτερο μέρος θα σας ανταμείψει...!!!
Το θέατρο καταπληκτικό όπως πάντα, επιβλητικός χώρος με ποιοτικές παραστάσεις και πνευματικό προβληματισμό, εμπειρία που τρέφει την ψυχή, το νου και σε καλλιεργεί σε μια ανώτερη διάσταση!! Οι ηθοποιοί εξαιρετικοί, το προσωπικό φιλικό και εξυπηρετικό, μόνο κάποιοι σκηνοθέτες , ελάχιστες βέβαια φορές μπορεί να φτάνουν λίγο στην υπερβολή με αποτέλεσμα να χάνεται η μαγεία των νοημάτων που θέλει να πέρασε!!!! ΑΠΑΡΑΙΤΉΤΩΣ να το επισκεφτείτε όλοι!!!!
Από τα παλιά θέατρα στην πόλη και αυτό φαίνεται μέσα. Είναι λίγο μικρό αλλά ίσως και καλύτερα μιας και είσαι πολύ κοντά στην σκηνη. Κατά τα άλλα όλα καλά.
Εξυπηρετικοτατο προσωπικο, όμορφο θεατρο.
Το αρνητικο ειναι οτι λόγω της παλαιοτητας και των μη επιτρεπόμενων αλλαγων κάποια θέματα όπως οι τουαλέτες δεν μπορουν να βελτιωθουν.
Όμορφο και εντυπωσιακό σαν κτίριο, αξιοπρεπέστατοι χώροι, ευγενικό κι εξυπηρετικό το προσωπικό, κυρίως όμως, πρέπει ένα μπράβο στο ΚΘΒΕ που μας χαρίζει ωραίες παραστάσεις με προσιτά εισιτήρια 👏
Είναι κρίμα που τόσο ωραίες παραστάσεις, όπως Τα Ανεμοδαρμένα Ύψη, δεν μπορείς να τις απολαύσεις άνετα! ! ! Πολύ στενοί οι διάδρομοι
Εξαιρετικες ολες οι παραστασεις που ανεβαζει. Ευτυχως καποιοι ακομα κρατανε ενα καλο επιπεδο τεχνης και πολιτισμου. Συγχαρητήρια και ευχομαι να συνεχισετε ετσι.
Απο τα πιο ομορφα κτιρια της πολης.
Στο καλύτερο σημείο, το πιο όμορφο θέατρο της πόλης. Εξαιρετικά προσεγμένες παραστάσεις.
Εξαιρετικό θέατρο, στολίδι για την Θεσσαλονίκη! Φιλοξενεί αρκετές από της μεγάλες παραγωγές του ΚΘΒΕ και όχι μόνο! Εξυπηρετικό προσωπικό! Είναι τρομερές και οι παραγωγές που γίνονται στο φουαγιέ!!!
ΩΡΑΙΕΣ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ!!
ΤΟ ΠΡΟΤΕΊΝΩ
Ιστορικός χώρος με τις πλέον αξιόλογες παραστάσεις απο ηθοποιούς του Κρατικού Θεάτρου.
Καλό..... αλλά μετά την τελευταία παράσταση που είδα, εχω την εντυπωση ότι εχασε λιγο από την παλιά του αίγλη.....
Πολύ ωραίο θέατρο, με υπέροχες παραστάσεις. Όσες φορές πήγα πέρασα θαυμάσια.
Ένας ιστορικος χώρος για το θέατρο και τον κινηματογράφο στην Ελλαδα, εμβληματικός για την Θεσσαλονικη
Βλέπεις πολύ καλές και ποιοτικές παραστάσεις με σεβασμό στην τέχνη και τον άνθρωπο
Ενα εμβληματικο κτήριο στο κεντρο της Θεσσαλονικης ,το οποιο θα το χαρακτηριζα ιστορικο.Διαθετει πινακοθηκη και πλουσια βιβλιοθηκη.Αποτελει συγκροτημα τριων κτηριων,απο τα καλυτερα της Ευρωπης.Εδω στεγαζεται η δημοτικη τηλεοραση Θεσσαλονικης.Εχει αιθουσα συνεδριασεων,εντευκτηριο,κινηματογραφο"Αριστοτελειον",θεατρο.Εδω μπορει το κοινο να παρακολουθει διαλεξεις που εχουν ως στοχο την ανοδο του πνευματικου επιπεδου των Βορειοελλαδιτων.Προσφερε τα μεγιστα στους επαρχιωτες Μακεδωνες φοιτητες με το πνευματικο του κεντρο.
Η παράσταση " Οι τρεις αδελφές" του Τσέχωφ ήταν συγκλονιστική.
Εδω, εκτος των αλλων, στεγάζεται και η κεντρική σκηνή του ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΘΕΆΤΡΟΥ της Θεσσαλονίκης, που οι πολίτες της πολης, αγαπούν και στηρίζουν εδώ και πολλά χρόνια. Τα έργα που έχουμε παρακολουθήσει κατά καιρούς με τους ηθοποιούς του Κρατικού θεάτρου, ή με ηθοποιούς ευρύτερα γνωστούς ήταν εξαιρετικες. Παλαιότερα ο συνεργαζόμενος σκηνοθέτης Ανδρέας Βουτσινάς είχε δώσει πνοή ζωντάνιας και σύγχρονης ματιας ακόμη και στα κλασσικά έργα. Ακόμη και τώρα όμως οι παραστάσεις που ανεβαίνουν είναι καλές και κάθε πρεμιέρα είναι γεγονός για την Θεσσαλονίκη.
Καλό θέατρο, άνετες θέσεις και καλή οπτική απ τα θεωρεια
Ομορφο νεοκλασικό κτίριο για τις καλύτερες παραστάσεις της πόλης!
Ωραιες παραστασεις, ωραιοι ευγενικοι ανθρωποι, απλα αν θες τουαλετα βγαλε πυξιδα και χαρτη
Ένα σημείο που πάντα απολαμβάνεις μια καλή θεατρική παράσταση.
Ανεμοδαρμένα Ύψη! Ανατρεπτικό, ωραίες ερμηνείες, ευγενικοί και εξυπηρετικοι ταξιθετες
Κλασικό ιστορικό κτήριο με στύλ και ποιοτικές παραστάσεις!
Όμορφες παραστασεις πολυ βοηθητικό προσωπικό
Πολύ ωραίες παραστάσεις τη χρονιά '17-΄18.
"Παιδί" του ΚΘΒΕ, ανεβάζει εξαιρετικές παραστάσεις!
Ένα ιστορικό κτήριο εξαιρετικής αρχιτεκτονικής με τεράστια βιβλιοθήκη
Τέλειες παραστάσεις
Τέλεια σκηνικά και κοστούμια
Άνετες θέσεις
Καλή ορατότητα απ' όλους στην πλατεία.
Οικονομικές παραστάσεις υψηλής ποιότητας και Τετάρτες με 5 ευρώ.
Κάνουν εξαιρετική δουλειά. Έχω παρακολουθήσει παραστάσεις άψογες.
Το ομορφότερο θέατρο της πόλης με τις πιο αξιόλογες παραστάσεις!
Πολυ ομορφος χωρος σε ωραια τοποθεσια. Αξιολογες παντα παραστασεις!!!
Ο πιο όμορφος θεατρικός χώρος της Θεσσαλονίκης.
Ιδανικό μέρος για αποδράσεις στο χώρο του θεάματος
Σταθερή αξία
Τέλειο όπως πάντα!
Έχουν παιχτεί μεγάλες παραστάσεις
Κάθε Τρίτη με τον Μορι!!❤
Όλα τέλεια, περιβάλλων χώρος και προσωπικό.
Το στολίδι της πόλης μας...
Πάντοτε προσεγμένες παραστάσεις
Ιστορικό επιβλητικό κτίριο ωραίες παραστάσεις
Ωραία ακουστική, άνετες θέσεις..
Υπέροχος χώρος πού αναδεικνύει την τέχνη
Υπέροχες παραστάσεις σε μοναδικό περιβάλλον!
Μακάρι να μπορούσα να ζήσω μέσα σε αυτό το κτίριο.
Τα αστέρια μιλαν εκ μέρος μου.
Αξιόλογος χώρος Τέχνης
Σε αυτό το θέατρο δεν θα πληξεις ποτέ.
Εξαιρετικός χώρος με καλές παραστάσεις
Ίσως ο καλύτερος θεατρικός χώρος στην πόλη
Εξαίρετος χώρος με πολύ ποιοτικά ανεβάσματα
Ένας διαχρονικός πολιτιστικός ναός
Καλαίσθητο κτίριο και στολίδι για την πόλη.
Επιλεγμένες παραγωγές σε ένα καλαίσθητο περιβάλλον.
Εξαιρετικές και σύγχρονες παραστάσεις
Όμορφο
Ένας χώρος γεμάτος ιστορία
Εξαιρετική παράσταση το Ντα!
Αξιόλογα θεατρικά. Σεβασμός. Καθαριότητα
Το ωραιότερο θέατρο της πόλης!
Όμορφο θέατρο με μεγάλη ιστορία
Τέλεια ακουστικη χωρος
Μέρος της ιστορίας της πόλης
Ο απόλυτος θεατρικός χώρος
Στην έκθεση ακουαρέλας 2018.
Πολύ ωραίο θέατρο. Τα καλύτερα θέατρα της Θεσσαλονίκης είναι μόνο του ΚΘΒΕ.
Ένα οικοδομικό κόσμημα για την πόλη της Θεσσαλονίκης
Για θεατροφιλους και μη
Πολύ καλό Αιρκοντισιον!!
Οι καλύτερες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη
Ντα, μια υπέροχη παράσταση !
Μια καταπληκτικη αιθουσα και καταπληκτικη παρασταση.
Πολύ καλή παράσταση
Σταθερή διαχρονική αξια
Εξαιρετικός χώρος.
Εξαιρετικο!!!
Πολύ δημιουργική!
Ποιοτικές παραστάσεις
Τέλειες παραστάσεις.
Απλά υπέροχο!
Πολυ καλο
Το πρώτο θέατρο στη Θεσσαλονίκη!!!!!
Απλά εκπληκτικό
Πολυ καλο
Κόσμημα για την πόλη.
Υπέροχο θέατρο
Πολύ καλό!!!
Σταθερή αξία
Ωραία θέα.
Κλασική αξία!!!!
Κό
Εξαιρετικό
Εξαιρετικο
Αγαπημένο
Καταπληκτικό!!!
Εκπληκτικό
Πάντα ποιοτική παρασταση ακόμη και αν το έργο είναι μέτριο. Και μην ξεχνάμε την υποβάθμιση που έχουν υποστεί οι ηθοποιοί.
Non-Aristotelian drama, or the 'epic form' of the drama, is a kind of play whose dramaturgical structure departs from the features of classical tragedy in favour of the features of the epic, as defined in each case by the ancient Greek philosopher Aristotle in his Poetics (c.335 BCE)
The German modernist theatre practitioner Bertolt Brecht coined the term 'non-Aristotelian drama' to describe the dramaturgical dimensions of his own work, beginning in 1930 with a series of notes and essays entitled "On a non-aristotelian drama".[1] In them, he identifies his musical The Threepenny Opera (1928) as an example of "epic form". "[B]y Aristotle's definition," Brecht writes, "the difference between the dramatic and epic forms was attributed to their different methods of construction."[2] Method of construction here refers to the relation the play establishes between its parts and its whole:
The epic writer Döblin provided an excellent criterion when he said that with an epic work, as opposed to a dramatic, one can as it were take a pair of scissors and cut it into individual pieces, which remain fully capable of life.[3]
Brecht also defines the contrast between the traditional, Aristotelian 'dramatic' and his own 'epic' as corresponding to idealist and materialist philosophical positions:
The epic drama, with its materialistic standpoint and its lack of interest in any investment of its spectators' emotions, knows no objective but only a finishing point, and is familiar with a different kind of chain, whose course need not be a straight one but may quite well be in curves or even in leaps. [...] [W]henever one comes across materialism epic forms arise in the drama, and most markedly and frequently in comedy, whose 'tone' is always 'lower' and more materialistic.[4]
It is this materialist perspective on the world, and specifically on the human being, that renders the epic form particularly appropriate and useful to the dramatist, Brecht argues. Contemporary science (the term includes what English calls "human sciences"; especially, for Brecht, historical materialism) reveals that the human being is determined by and determining of its circumstances ("social" and "physical"). The epic form enables the drama to stage humanity in a way that incorporates this scientific understanding; the dramatist becomes able to show the human (the level of interpersonal relationships) in interaction with the larger forces and dynamics at work in society (the supra-personal, historical scale):[5]
Today, when the human being has come to be seen as 'the sum of all social circumstances' the epic form is the only one that can embrace those processes which serve the drama as matter for a comprehensive picture of the world. Similarly man, flesh and blood man, can only be embraced through those processes by which and in the course of which he exists.[4]
Epic Theatre also rejects the principle of natura non facit saltus (nature does not make jumps) which is a methodological assumption of Swedish naturalist Carl Linnæus used in his categorization of plants and animals.[6]
(Μεταφρασμένο)
Το μη αριστοτελικό δράμα ή η «επική μορφή» του δράματος, είναι ένα είδος θεατρικού έργου του οποίου η δραματουργική δομή ξεφεύγει από τα χαρακτηριστικά της κλασικής τραγωδίας υπέρ των χαρακτηριστικών του έπους, όπως ορίζονται σε κάθε περίπτωση από τον αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο Αριστοτέλη. στα Ποιητικά του (περίπου 335 π.Χ.)
Ο Γερμανός μοντερνιστής πράκτορας του θεάτρου Bertolt Brecht επινόησε τον όρο «μη αριστοτελικό δράμα» για να περιγράψει τις δραματουργικές διαστάσεις του δικού του έργου, ξεκινώντας το 1930 με μια σειρά σημειώσεων και δοκιμίων με τίτλο «On a non-aristotelian drama».[1] Σε αυτά, προσδιορίζει το μιούζικαλ του The Threepenny Opera (1928) ως παράδειγμα «επικής φόρμας». «[Β]ο ορισμός του Αριστοτέλη», γράφει ο Μπρεχτ, «η διαφορά μεταξύ των δραματικών και επικών μορφών αποδόθηκε στις διαφορετικές μεθόδους κατασκευής τους».[2] Η μέθοδος κατασκευής εδώ αναφέρεται στη σχέση που δημιουργεί το έργο μεταξύ των μερών του και του ολόκληρος:
Ο επικός συγγραφέας Döblin προσέφερε ένα εξαιρετικό κριτήριο όταν είπε ότι με ένα επικό έργο, σε αντίθεση με ένα δραματικό, μπορεί κανείς να πάρει ένα ψαλίδι και να το κόψει σε μεμονωμένα κομμάτια, τα οποία παραμένουν πλήρως ικανά για ζωή.[3]
Ο Μπρεχτ ορίζει επίσης την αντίθεση ανάμεσα στο παραδοσιακό, αριστοτελικό «δραματικό» και το δικό του «έπος» ως αντίστοιχη σε ιδεαλιστικές και υλιστικές φιλοσοφικές θέσεις:
Το επικό δράμα, με την υλιστική του άποψη και την έλλειψη ενδιαφέροντος για οποιαδήποτε επένδυση των συναισθημάτων των θεατών του, δεν γνωρίζει κανένα στόχο παρά μόνο ένα σημείο τερματισμού, και είναι εξοικειωμένο με ένα διαφορετικό είδος αλυσίδας, της οποίας η πορεία δεν χρειάζεται να είναι ευθεία αλλά μπορεί κάλλιστα να είναι σε καμπύλες ή ακόμα και σε άλματα. [...] [Όταν κάποιος συναντά τον υλισμό, εμφανίζονται επικές μορφές στο δράμα, και πιο έντονα και συχνά στην κωμωδία, της οποίας ο «τόνος» είναι πάντα «χαμηλότερος» και πιο υλιστικός.[4]
Αυτή η υλιστική οπτική για τον κόσμο, και συγκεκριμένα για τον άνθρωπο, είναι που καθιστά την επική μορφή ιδιαίτερα κατάλληλη και χρήσιμη στον δραματουργό, υποστηρίζει ο Μπρεχτ. Η σύγχρονη επιστήμη (ο όρος περιλαμβάνει αυτό που τα Αγγλικά αποκαλεί "ανθρώπινες επιστήμες", ειδικά, για τον Μπρεχτ, ιστορικός υλισμός) αποκαλύπτει ότι ο άνθρωπος καθορίζεται από και καθορίζει τις περιστάσεις του ("κοινωνικές" και "φυσικές"). Η επική μορφή δίνει τη δυνατότητα στο δράμα να σκηνοθετήσει την ανθρωπότητα με τρόπο που ενσωματώνει αυτή την επιστημονική κατανόηση. ο δραματουργός μπορεί να δείξει τον άνθρωπο (το επίπεδο των διαπροσωπικών σχέσεων) σε αλληλεπίδραση με τις μεγαλύτερες δυνάμεις και δυναμικές που λειτουργούν στην κοινωνία (η υπερπροσωπική, ιστορική κλίμακα):[5]
Σήμερα, όταν το ανθρώπινο ον θεωρείται «το άθροισμα όλων των κοινωνικών περιστάσεων», η επική μορφή είναι η μόνη που μπορεί να αγκαλιάσει εκείνες τις διαδικασίες που εξυπηρετούν το δράμα ως ύλη για μια συνολική εικόνα του κόσμου. Ομοίως, ο άνθρωπος, ο άνθρωπος από σάρκα και οστά, μπορεί να αγκαλιαστεί μόνο μέσα από εκείνες τις διαδικασίες με τις οποίες και κατά τη διάρκεια των οποίων υπάρχει.[4]
Το Epic Theatre απορρίπτει επίσης την αρχή του natura non facit saltus (η φύση δεν κάνει άλματα) που είναι μια μεθοδολογική υπόθεση του Σουηδού φυσιοδίφη Carl Linnæus που χρησιμοποιείται στην κατηγοριοποίηση των φυτών και των ζώων.[6]
Υπέροχη εμπειρία! Μπόρεσα να κλείσω το εισιτήριό μου ηλεκτρονικά μέσω της αγγλικής έκδοσης του ιστότοπού τους. Είδα το «The House of Bernarda Alba» και παρότι δεν ήξερα ελληνικά, κατάλαβα τι γινόταν μέσα από την εξαιρετική ερμηνεία. Υπέροχα καθίσματα σε στυλ σαλόνι με φόντο τον Λευκό Πύργο όταν δύει ο ήλιος. Το λάτρεψε!
Μεγάλος! Θέατρο στο κέντρο κοντά στο ανάχωμα. Κοντά στον Λευκό Πύργο και τη Βουλή των Αξιωματικών. Τις καθημερινές τα εισιτήρια είναι πολύ φθηνά. Υπάρχει ένα καφέ. Φιλική ατμόσφαιρα. Καλές ερμηνείες.
Υπέροχο θέατρο και τι έργο!
Μεγάλη σκάλα. Τα καθίσματα είναι άνετα. Ο ήχος και τα φώτα ήταν πολύ καλά. Μου άρεσε πολύ το έργο, μπράβο στους ηθοποιούς και σε όλους τους συντελεστές.
Έχω επισκεφτεί αυτό το θέατρο τόσο για να δω τις υπέροχες παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος όσο και κάποιες συναυλίες. Είναι ένα μεγάλο ζεστό φωτεινό μέρος...Τα καθίσματα είναι άνετα. Όλα είναι καθαρά. Διαλέξτε λοιπόν ένα καλό θεατρικό έργο ή μια συναυλία και επισκεφτείτε το μέρος..
Είναι ένα λειτουργικό, απλό κτίριο με ακριβώς την ποσότητα άνεσης που χρειάζεται για να επιτρέψει σε κάποιον να επικεντρωθεί στην απόδοση. Είναι επαρκώς, αν και όχι υπερβολικά στελεχωμένο, και το προσωπικό είναι φιλικό.
Ουάου, τόσο ωραίο θέατρο! Σούπερ δροσερό κτίριο!
Απλώς λατρεύω αυτό το μέρος! Οι ηθοποιοί είναι εξαιρετικοί, το θέατρο είναι μεγάλο και έχει αναπαυτικές καρέκλες και τα εισιτήρια είναι πολύ φθηνά για αυτό που παίρνεις!
Καταπληκτικό θέατρο
Έχουν υπέρτιτλους σε κάποιες παραστάσεις στα αγγλικά, ρωτήστε στο ταμείο για λεπτομέρειες!
Τι να πω για το Κρατικό Θέατρο. Ένας όμορφος πυρήνας τέχνης με... τόνους κάθε είδους παραγωγές.
Ιστορικό μέρος, καλή θέα, ατμοσφαιρικό, πολιτιστικό, μέσα, αναμνήσεις,
Μερικές πολύ δροσερές παραστάσεις εδώ.
#LetsGuide
Ωραίο να επισκεφθείτε. Ενδιαφέρον κτίριο.
Ωραία ιδέα για παραστάσεις
Κορυφή
Πολύ άνετο και υπέροχο
Άνετες καρέκλες, εξαιρετική ακουστική.
Εξοχος
Είναι πολύ όμορφο!
Το πιο αριστοκρατικό ποτέ!
Ένα όμορφο θέατρο.
Excellent theatre
(Μεταφρασμένο)
Εξαιρετικό θέατρο
τοπική αξία
Επικοινωνία
Φωτογραφίες
Street view και 360
Από τον ιδιοκτήτη
Βίντεο
Πρόσφατα
Όλα